2019-06-05, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nej kag klandrade admin för att han hade med detta i sin trådstart som ett sätt att ytterligare bevisa hatgruppens brottsliga läggning.

För det är så det framställs. Dessutom har även folk i tråden också tagit det som att den eventuella nekrofilin är ett bevis för att kvinnan är brottslig.

Att ha ett "nekrofilforum" som admin har (på flashback) och i nästa veva prata föraktfullt om hur nekrofiliga folk är (som admin gör i sin trådstart) tycker jag är dubbelmoral.

Min fråga är varför DU påstod att hon var nekrofil. För det var ju det du gjorde. Varför skyller du det du skriver på nätet på andra? Eget ansvar?
Citera
2019-06-05, 17:58
Medlem
-spitzlix-s avatar
Haha vad är det där för idioter? Går dom å "leta" upp?
Citera
2019-06-05, 18:01
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag förstår din fråga. Är själv av åsikten att ifall man påstår något så bör man också kunna verifiera det man påstår. Jag kommer senare att publicera mera ingående saker, så jag tror ingen behöver fundera på om detta verkligen stämmer eller inte. Men den som är intresserad att dubbelkolla saken redan nu, kan kontakta Runar Sögaard, Emilio Ingrosso eller Andreas Kleerup. De är alla tre medlemmar.

Inom kort kommer jag att avslöja fler medlemmar, och vad de sysslar med för att tysta sina kritiker.

admin
Jag tror på det admin skriver. Jag har är säker på att admin och admin5 inte ljuger för medlemmar. Jag grundar det på svar från dem, till mig och andra jag. Jag tror att de hellre uteblir med svar än ljuger.

Den här attacken är förkastlig. Jag ogillar mycket med flasback, och jag ventilerar det ofta. Jag gillar mycket med. Det är en hatkärlek. Jag skulle vilja förändra lite, smutskastning och uthänerergning kan gå för långt, vissa delforum behöver städas upp, lite väl mycket skit passerar.
Men oavsett det. Attacken är feg, detta är människor som vill censurera, tysta.

De borde sluta vara så förbannat egobesatta, acceptera sina val och ge fan i fb. Helene och Kent är inte trevliga människor. . Jag vill inte att de sänker fb!
Citera
2019-06-05, 18:53
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk.dikotomi
När man har total makt, möjlighet att radera vad man vill, t.ex. ifrågasättanden av och kritik mot en själv, och ingen längre reagerar över det, behöver man inte ljuga.
Ingen har någonsin raderat min kritik om den inte är Ot. Ingen har stängt ner mina kritiska trådar. Men 2 gånger raderades något jag råkade komma på. Det var om vad mods kan se men inte vi och hur de avslöjar ngt som många på fb undrar över. Det ena var en hel konversation som raderades ur chatten, som inte har topic. Ingen varning eller repressalie. Jag skriver inte om det mer, fattar att det måste vara hemligt.

Att admin censurerar och stänger av oliksinnade är bullshit. Jag tror på det här och att det förklarar mkt strul och annonsblockeringen.
T.rist för alla som gillar fb, om det försvinner och ni höll tyst eller gottade er.

Edit. Okej en tråd om något jag misstänker om fb raderades, jag tror kanske att jag har rätt. Men det rör fb igen, nåt som kanske inte ska uppmärksammas. Ändå inte varnad eller avstängd
Senast redigerad av Ziaya 2019-06-05 kl. 19:04.
Citera
2019-06-05, 19:09
Medlem
Vilka PK skurkar det där gänget men känns som "ADMIN" onekligen har en beef med de som inte kommit fram. Säkert barndomspolare eller rumpnissar från samma gäng. Sen framstår de som rena amatörerna som planerar på Facebook. Vem fan gör det som har minsta kunskapen om hacking och säkerthet!?

#ADMIN GTFIH och kavla ut lite saftiga detaljer.
Citera
2019-06-05, 19:10
Medlem
xmzs avatar
Men shit, kul att det dyker upp så många konton som varit sovandes sedan förra vågen inför valet 2018
Citera
2019-06-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
är detta ett sätt för "flashback" att påbörja Operandi Donandi aka Operation Donation?

Vem vet. Screenshotsen i TS inlägg är usel kvalitet och profilikonernas layout är inte korrekt mellan olika shots.
Citera
2019-06-05, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Då så, då är det fel att prata om hennes nekrofilism som ett bevis för att hon är brottslig, som alla verkar göra? Och som de "hatgruppen" vänder sig mot?
Det känns som admin i ts tar upp det som ett sätt att misskreditera henne?
-visa hur brottslig hon är.

Men ta och håll käften bögnisse. Finns tom en video (kidsen filmar) där hon berättar för små kids om allt detta, vill sälja de vapen och sedan går upp på sin balkong och avfyrar en pistol för att verifiera att det hon sagt är äkta. Bara det är brottsligt. Böj dig fram nu...
Citera
2019-06-05, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Men shit, kul att det dyker upp så många konton som varit sovandes sedan förra vågen inför valet 2018

Trollen vaknade till (läs alternativ kontona).
Citera
2019-06-05, 19:21
Medlem
Dolmances avatar
Intressant tråd. Ser fram emot källor mm.
Citera
2019-06-05, 19:21
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huvudman
Vilken lyteskomik. Varje uthängd individ har verkligen varit patetisk. Allt från en efterbliven mördare, till en kvinnlig nekrofil och en dömd pedofil.

Man undrar ju hur de är stolpskotten ens hittar varandra.

Den röda tråden verkar vara att alla har fått en egen tråd på Flashback, som de hade önskat få raderad. I byggherrens fall, för att kunna fortsätta med bedrägerier, utan att någon hittar honom på nätet och kan tacka nej?

Det är alltså också orsaken till ilskan mot google - att man kan ta fram information om deras tidigare brottslighet via google.

Edit: Själv har jag inget större intresse av deras trådar, så de är alla nya bekantskaper för mig.
Citera
2019-06-05, 19:26
Citat:
Ursprungligen postat av Dolmance
Intressant tråd. Ser fram emot källor mm.

Samma här och orka läsa 833 svar. Väntar bara på att ärkekuckun Robert Aschbergs fula nyne visar sig här (knappast troligt men ändå). Den mannens åsikter om yttrandefrihet är ju något diffusa minst sagt och han har säkerligen ett och annat band till "hatgruppen".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in