Citat:
Ursprungligen postat av
admin
Jag förstår din fråga. Är själv av åsikten att ifall man påstår något så bör man också kunna verifiera det man påstår. Jag kommer senare att publicera mera ingående saker, så jag tror ingen behöver fundera på om detta verkligen stämmer eller inte. Men den som är intresserad att dubbelkolla saken redan nu, kan kontakta Runar Sögaard, Emilio Ingrosso eller Andreas Kleerup. De är alla tre medlemmar.
Inom kort kommer jag att avslöja fler medlemmar, och vad de sysslar med för att tysta sina kritiker.
admin
Jag tror på det admin skriver. Jag har är säker på att
admin och admin5 inte ljuger för medlemmar. Jag grundar det på svar från dem, till mig och andra jag. Jag tror att de hellre uteblir med svar än ljuger.
Den här attacken är förkastlig. Jag ogillar mycket med flasback, och jag ventilerar det ofta. Jag gillar mycket med. Det är en
hatkärlek. Jag skulle vilja förändra lite, smutskastning och uthänerergning kan gå för långt, vissa delforum behöver städas upp, lite väl mycket skit passerar.
Men oavsett det. Attacken är feg, detta är människor som vill censurera, tysta.
De borde sluta vara så förbannat egobesatta, acceptera sina val och ge fan i fb.
Helene och Kent är inte trevliga människor.
. Jag vill inte att de sänker fb!