2019-06-05, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkwingdDuck
om a12 får bestämma internetkörkort med särskild utbildning

https://imgur.com/iGwcLao
Helt vansinnigt. Varför inte då flytta till Kina eller något annat frihetshatande land? Win-win liksom.
Citera
2019-06-05, 16:39
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katalina
Varför påstår du att hon är nekrofil?

Det är ju admin som har med det i sin trådstart. Fråga varför han tar med det i så fall.

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag har varit nekrofil, om man så vill, hela mitt liv."[/i] Så inleds en textfil som polisen hittat på Helenas dator, och på sin blogg skriver hon "I am a necrophile". Trots detta så förnekar hon idag att hon hon idag att hon någonsin skulle ha varit nekrofil.
Senast redigerad av dialektiker 2019-06-05 kl. 16:44.
Citera
2019-06-05, 16:42
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Btw: Att man låter folk med så sjuka fantasier hållas på flashback kan mycket väl leda till brott förresten. De får utveckla sina sjuka ideer utan att deras inlägg modereras bort. På så sätt så är ju flashback del i deras brottslighet så att säga.
(Folk med såhär sjukliga fantasier skulle aldrig få rumstrera på Familjeliv. Där modereras sånt bort)
Har du belägg för detta eller talar du av egen erfarenhet? Har man inga belägg för det är det ju bara en teori och det vore tråkigt att yttrandefriheten inskränks på grund av lösa teorier.
Citera
2019-06-05, 17:01
Medlem
Citat:
Det är ju admin som har med det i sin trådstart. Fråga varför han tar med det i så fall.

Så om någon annan skriver något är det deras fel att du upprepar det?
Citera
2019-06-05, 17:03
Medlem
Citat:
Men hon har ju inte blivit dömd för brott då det gäller hennes nekrofiliga fantasier?

Det var griftefrids-brott säger ni att polisen såg som brott.

Ska denne person då outas för nekrofiliga fantasier på forumet, som inte modererats bort?
Då borde ju moderatorerna som haft avsmaken att inte moderera bort de osmakliga nekrofiliga fantasierna också klandras?

Btw: Att man låter folk med så sjuka fantasier hållas på flashback kan mycket väl leda till brott förresten. De får utveckla sina sjuka ideer utan att deras inlägg modereras bort. På så sätt så är ju flashback del i deras brottslighet så att säga.
(Folk med såhär sjukliga fantasier skulle aldrig få rumstrera på Familjeliv. Där modereras sånt bort)

Admin kan ju inte klandras för att driva ett yttrandefrihetsforum. Det man skriver är man själv ansvarig för. Har alla missat tumregeln? Gör ingenting på nätet som du inte vill att andra ska se/veta om.
Citera
2019-06-05, 17:13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Då så, då är det fel att prata om hennes nekrofilism som ett bevis för att hon är brottslig, som alla verkar göra? Och som de "hatgruppen" vänder sig mot?
Det känns som admin i ts tar upp det som ett sätt att misskreditera henne?
-visa hur brottslig hon är.
Misskreditera och misskreditera... Det är väl upp till dig att ha vilka åsikter om nekrofili du vill?
Citera
2019-06-05, 17:15
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Admin kan ju inte klandras för att driva ett yttrandefrihetsforum. Det man skriver är man själv ansvarig för. Har alla missat tumregeln? Gör ingenting på nätet som du inte vill att andra ska se/veta om.

Det kan jag i o f s hålla med om.

Inte heller kan hatgruppen gå emot förtal på nätet (det är som att slåss mot väderkvarnar) så länge anonymiteten finns kvar.
Citera
2019-06-05, 17:17
Medlem
Huvudmans avatar
Vilken lyteskomik. Varje uthängd individ har verkligen varit patetisk. Allt från en efterbliven mördare, till en kvinnlig nekrofil och en dömd pedofil.

Man undrar ju hur de är stolpskotten ens hittar varandra.

Eftersom de är mot det fria ordet och aktivt försöker sabotera både yttrandefrihet och andras uppehälle. Så hoppas jag att admin gör en 180 graders vändning och hänger ut dem alla med all tänkbar information.

Jag följer även ligan som tagit bort Adblock på Flashback. Tanken hade faktiskt inte ens slagit mig tidigare. Nu ser jag alla annonsera igen - med ett leende.
Senast redigerad av Huvudman 2019-06-05 kl. 17:21.
Citera
2019-06-05, 17:21
Medlem
Abbadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huvudman
Vilken lyteskomik. Varje uthängd individ har verkligen varit patetisk. Allt från en efterbliven mördare, till en kvinnlig nekrofil och en dömd pedofil.

Man undrar ju hur de är stolpskotten ens hittar varandra.

Och de har mer som de försöker dölja, men att radera kommentarer vilket ändå är försent.
Dels makabert att det finns vissa spå här som försvarar denna kult.
Citera
2019-06-05, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Det räcker att du ser annonserna.
Okej, tack. Då slår jag av adblock.
Citera
2019-06-05, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Läste lite på Roberts twitter och han verkar sitta och kritisera MSM för att sprida lögner, sympatisera med gula västarna och hävda att Notre-Dame var ett insiderjobb. Samtidigt vill han ta ner flashback och google, för vadå?

Jag fattar ingenting, han verkar vara en typisk vänsterbliven mupp som är totalt förvirrad och samtidigt saknar all form av moralisk kompass, han skulle nog må bättre på ett mentalhem eller så..

Det är liknande med Runar också. Märkliga typer alltså!
Citera
2019-06-05, 17:32
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katalina
Så om någon annan skriver något är det deras fel att du upprepar det?

Nej kag klandrade admin för att han hade med detta i sin trådstart som ett sätt att ytterligare bevisa hatgruppens brottsliga läggning.

För det är så det framställs. Dessutom har även folk i tråden också tagit det som att den eventuella nekrofilin är ett bevis för att kvinnan är brottslig.

Att ha ett "nekrofilforum" som admin har (på flashback) och i nästa veva prata föraktfullt om hur nekrofiliga folk är (som admin gör i sin trådstart) tycker jag är dubbelmoral.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in