2019-07-09, 22:52
Bannlyst
jag kortfattar allt i en dans med teckenspråk.

https://www.youtube.com/watch?v=C0NQ_R3S3EQ

Skiter ändå i allt nu.
Citera
2019-07-09, 23:23
Medlem
ktonisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur

Skiter ändå i allt nu.

Du är ju en skön och generös grabb med ett stort hjärta Dansar bra till Totos Africa gör du också!

Du löser dina problem om du bara tänker lite på andras hjärtan med.
Citera
2019-07-09, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ktonisk
Du är ju en skön och generös grabb med ett stort hjärta Dansar bra till Totos Africa gör du också!

Du löser dina problem om du bara tänker lite på andras hjärtan med.

De är det som har förstört mitt liv. Om jag hade varit mer egocentrisk så skulle jag kommit någonstans.
Men tack , det hjälper att se att någon ser mig <3
Citera
2019-07-09, 23:37
Medlem
jjujjus avatar
Citat:

Skiter ändå i allt nu.
Akta så att du inte välter tvätten!!!
Citera
2019-07-09, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Akta så att du inte välter tvätten!!!

Jag är ju en joker.
Men tvätten har jag fixat nu
Citera
2019-07-09, 23:42
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Körde all-in med en tjej , och jag la upp en stor hemlighet och allt hon bara hade behövt göra är lyssna på en låt.
Men hon vägrade, och jag försökte övertyga henne via sms och hon blev jättearg.
Någon dag efter ringer en av mina chefer och säger jag inte borde kontakta henne mera.
Jag friade till henne och spottade ut hemligheten samtidigt, så får jag inget jävla svar.
Risken är att bli av med jobbet , att bli av med allt runt omkring.

Har gått många dagar nu, och känner att det suger enormt mycket med livet.
Jag brukar vara enormt noga med kärlek, och jag har inte hållit på och sliskat mig.
Jag förklara bara att jag älskade hennes själ och ville dela något vackert.

Men istället så blir jag betraktad som en lögnare och dåre.

Jag förstår att de kommer att komma fram sanningen tillslut men min hälsa är fuckad nu.
Finns ingen att prata med och jag klarar liksom inte av att äta duscha eller sova just nu.

Jag är en vuxen man en riktig jävla krigare på 30 år som varit med om de värsta mardrömmar ni kan tänka er.
Ändå så har jag grävt upp mitt gosedjur ifrån förrådet.
OCh tittar på ett porträtt ifrån min katt som dog förra sommaren, vilket var min enda vän och min livslust förra året.
Jag hade krigat i 5 år för att få hit honom , sen fick han cancer och jag var tvungen avliva honom.
Jag hatar sommaren !
jag hatar att se andra glada och problemfria.
Men alla gånger jag försökt ta mitt liv så överlever jag.

Och jag ljuger aldrig, så jag berättar bara positiva saker för familj just nu för jag tror ändå de inte kan hjälpa mig.
Inte för jag gjort något olagligt men jag tror ändå någon lär ringa polisen och tvinga mig till psyket i vanlig ordning där jag måste spela "normal".

Så hur lägger lever man med dålig sömn och knappt mat.
Psyket har aldrig lyssnat på mig och de ger mig alltid samma skit som jag säger jag inte tål, och de slutar med rullstol och dräggel "varför sa du inte de!?" varje gång...
de kommer också fram att jag inte har ljugit men , ingen lyssnar.

Oskyldigt anklagad konstant.
Varför ha kvar lågan ?
Vänta, vad hade ni för en relation? Vad var hon till dig? Känner ni ens varandra?
Det lät faktiskt lite obehagligt när du skriver "Jag förklara bara att jag älskade hennes själ och ville dela något vackert." Det låter som något en en stalker skulle få för sig att säga Om hon säger nej jag vill inte, jag är inte intresserad - då måste du ju låta henne vara ifred, det förstår du väl?
Har du någon diagnos? Autism/asperger?
Citera
2019-07-09, 23:44
Bannlyst
Citat:
Vänta, vad hade ni för en relation? Vad var hon till dig? Känner ni ens varandra?
Det lät faktiskt lite obehagligt när du skriver "Jag förklara bara att jag älskade hennes själ och ville dela något vackert." Det låter som något en en stalker skulle få för sig att säga Om hon säger nej jag vill inte, jag är inte intresserad - då måste du ju låta henne vara ifred, det förstår du väl?
Har du någon diagnos? Autism/asperger?

Jag har asperger ja.
Kollega , men sen har jag en sekt.
Inga namn eller detaljer!

BTW hon sa aldrig NEJ
Senast redigerad av rusur 2019-07-09 kl. 23:49.
Citera
2019-07-09, 23:50
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Jag har asperger ja.
Kollega , men sen har jag en sekt.
Det är där problemet är. Du förstod inte att hon inte är intresserad pga din diagnos. Vad ska du göra nu framöver för att undvika att sätta dig själv i skiten igen?

Man kan inte tvinga en människa att vilja ha en när dom inte är intresserade. Självklart så blir det obehagligt för henne om du jobbar kvar där nu när hon känner att du typ "terroriserat" henne Om en tjej säger "Ja, jag vill ha dig, jag är kär i dig" då är det fritt fram..annars skit i det, så slipper du få polisanmälningar på dig! Better safe than sorry tänker jag då

Låt kollegor vara ifred nästa gång, man skiter inte där man äter!
Citera
2019-07-09, 23:51
Bannlyst
Citat:
Det är där problemet är. Du förstod inte att hon inte är intresserad pga din diagnos. Vad ska du göra nu framöver för att undvika att sätta dig själv i skiten igen?

Man kan inte tvinga en människa att vilja ha en när dom inte är intresserade. Självklart så blir det obehagligt för henne om du jobbar kvar där nu när hon känner att du typ "terroriserat" henne Om en tjej säger "Ja, jag vill ha dig, jag är kär i dig" då är det fritt fram..annars skit i det, så slipper du få polisanmälningar på dig! Better safe than sorry tänker jag då

Låt kollegor vara ifred nästa gång, man skiter inte där man äter!

Inte mitt fel att folk är dumma i huvudet? Jag gör inget fel egentligen.
Men du ber mig att gå ut i kulregnet med kpistar?

Jag har inte tvingat någon, jag har bara sagt vad jag kände och blev betraktad som en lögnare för helvete.
Jag har inte skrivit till henne sen dess, jag har jobbat inom sekten bara sen dess.
Senast redigerad av rusur 2019-07-09 kl. 23:54.
Citera
2019-07-09, 23:56
Bannlyst
jag har ont i fittan
for reals
Citera
2019-07-10, 01:21
Medlem
ktonisks avatar
Citat:
De är det som har förstört mitt liv. Om jag hade varit mer egocentrisk så skulle jag kommit någonstans.
Men tack , det hjälper att se att någon ser mig <3

Jag förlorade min oskuld till Totos’s Africa

We are meant to be?..

Possibly maybe
Citera
2019-07-10, 05:45
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siddhartagautama
jag har ont i fittan
for reals

Jag har obekväma underkläder. Det har jag alltid haft eftersom jag är för blyg för att köpa rätt storlek i affären XD.

Då hade man något nytt att vara deprimerad över
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in