Citat:
Just det, Knarkar också, min sjukpenning räcker inte. Köpte 50g ladd, har tagit 16g på en 9 dagar.
Bulk köp - billigt ladd. Extrem depression.
En del ketamin också köpt i bulk, inte riktigt lika stort problem som ladd. Är besatt.
Min familj tror att jag jobbar. De hade sagt upp kontakten, langare och knarkare är lika med antichrist.
Nyvaken 17.20. Spelade bort 2k på NBA inatt. Vann dock 4k som togs ut.
Två matcher, bet365 och expekt på andra skärmen delad med pokerstars.
Spelar av ren impuls-kokain. Normalt sett lägger jag timmar på att få till den där dubbeln.
Bryr mig inte. Verkligen. Vill fan ingenting. Det känns okej att somna 9 och vakna 17. Slipper en dag.
Ska nog gå på CA möte men det känns som rent hyckleri med tanke på min lilla inkomstkälla och lager.
Vill inte dö. Vill liksom ingenting. Helt tom
Gjorde crack igår, holy fuck.
Har så jävla mycket skuldkänslor gentemot mina föräldrar. Det är nog den enda känslan jag har.
Sorry att jag bombar tråden men måste skriva av mig. Det går åt helvete men jag orkar inte bry mig.
Vill ingenting. Verkligen ingenting.
Kastat bort 14 år på ingenting. Antingen nedstämd, klassisk the blues. Eller en psykotisk suicidal period med inläggningar på psyket. Jag tror att jag har över 15 besök. En del 2 dagar. Andra 2-3 veckor.
Detta har helt ärligt varit kontrapoduktivt. Undantag vid delirisk psykos.
Hur fan hittar jag viljan igen. Mitt liv försvinner. Ser det ske men jag bryr mig inte. Orkar inte längre.
Förut ville jag åtminstone ha ett drägligt liv. Nu spelar det ingen roll.
Bulk köp - billigt ladd. Extrem depression.
En del ketamin också köpt i bulk, inte riktigt lika stort problem som ladd. Är besatt.
Min familj tror att jag jobbar. De hade sagt upp kontakten, langare och knarkare är lika med antichrist.
Nyvaken 17.20. Spelade bort 2k på NBA inatt. Vann dock 4k som togs ut.
Två matcher, bet365 och expekt på andra skärmen delad med pokerstars.
Spelar av ren impuls-kokain. Normalt sett lägger jag timmar på att få till den där dubbeln.
Bryr mig inte. Verkligen. Vill fan ingenting. Det känns okej att somna 9 och vakna 17. Slipper en dag.
Ska nog gå på CA möte men det känns som rent hyckleri med tanke på min lilla inkomstkälla och lager.
Vill inte dö. Vill liksom ingenting. Helt tom
Gjorde crack igår, holy fuck.
Har så jävla mycket skuldkänslor gentemot mina föräldrar. Det är nog den enda känslan jag har.
Sorry att jag bombar tråden men måste skriva av mig. Det går åt helvete men jag orkar inte bry mig.
Vill ingenting. Verkligen ingenting.
Kastat bort 14 år på ingenting. Antingen nedstämd, klassisk the blues. Eller en psykotisk suicidal period med inläggningar på psyket. Jag tror att jag har över 15 besök. En del 2 dagar. Andra 2-3 veckor.
Detta har helt ärligt varit kontrapoduktivt. Undantag vid delirisk psykos.
Hur fan hittar jag viljan igen. Mitt liv försvinner. Ser det ske men jag bryr mig inte. Orkar inte längre.
Förut ville jag åtminstone ha ett drägligt liv. Nu spelar det ingen roll.
Hade ett liknande liv förut, kände igen mig i mycket du skrev, har varit nykter något år nu.
Har du funderat på behandlingshem? Kan tänka mig att du grämer dig över det men du kommer bli förvånad hur bra man kan ha det där då det är rutiner, träffa andra människor som du förmodligen kommer komma nära.
Bland dom bästa tiderna i mitt vuxna liv var på behandlingshem där jag spenderade 1 år ca, i sthlm regionen.
Bara skriva om du känner att du vill, känner som sagt igen mig i det mesta du beskrev.