2020-02-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Va? Baitar du mig eller? Jag menade att jag ogillar människors falskhet. Varför ska jag då själv fokusera på att själv vara falsk och oärlig?

Nu räcker det. Klar med äckel-flashback och alla äckel-troll. Klar med skiten.

Adjö. Ni vann. Var nöjda. Känn er så förbannat jävla nöjda. Jag orkar inte bry mig.

Inte en bokstav till på denna skitsida ger jag er.

Adjöss!

Ta det inte bokstavligt. En del försöker vara smartare än vad de själva är, inspirerade av att andra skrivit intelligenta inlägg.
Citera
2020-02-23, 20:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av leading
Ta det inte bokstavligt. En del försöker vara smartare än vad de själva är, inspirerade av att andra skrivit intelligenta inlägg.

Okej. Förlåt. Men jag är fortfarande klar med flashback. Så jävla over it.

Hej då. För femtioelfte gången.
Citera
2020-02-23, 21:00
Medlem
Jag tycker att man har / alla har så mycket att leva för.

Men jag vet också varför många mår dåligt;

Särskilt män har ett stort behov av ett syfte, och idag i detta liv, är det inte lätt.

Om man kände mer av de små variationerna, de små finkänsliga delarna, i varagen- så hade livet blivit mycket rikt för många.

Jag tror det är dessa två fundament som krånglar för många.

OCh jag är bra på att lyssna på andra, det är såklart för att jag själv vill att någon ska kunna lyssna på mig. Har behov av att prata av sig med någon. suck.
Citera
2020-02-23, 22:13
Medlem
BewilderedHulders avatar
Jag mår mycket bättre och ångesten håller sig på mattan men jag är så erbarmligt trött nästan hela tiden och får inte mina sju-åtta timmars sömn i sträck som jag behöver. 😪😪😪

Jag drömmer om ett ångestfritt liv utan medicinska biverkningar. Finns det?
Citera
2020-02-24, 00:45
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Knarket börjar gå ur kroppen. Jag känner att jag flyger över ängar, guld och gröna skogar. Knarket var mitt liv. Som att ha nått högsta nivån i ett tvspel jag ÄR den högste super saiyan, flyger i rymden och pissar på människaorna under mina fötter. Det var knarket som gav mig mening och betydelse. Min kamp.

Nu så har psyk fått reda på mitt knark, och då så kan de ta bort min möjlighet till knark, men inte länge till. Första veckorna nu utan att vara konstant i crystal meth's fascinerande värld. Bara tanken på de härliga knastriga kristallerna får mig att börja dreggla.

Jag känner mig mer i obalans, känner att humöret svänger hela tiden och jag har mer lätt för att bli provocerad och gå in i konflikter med min omgivning. Svängningarna gör att jag känner mig mer utan gränser, men också som en mer hel människa. Som sverigedemokraterna säger: på riktigt.

Nu återstår det att se: Hur lång tid kommer det gå innan jag är tillbaka i knarkets våld igen?
Senast redigerad av .Hellraiser. 2020-02-24 kl. 00:54.
Citera
2020-02-24, 00:52
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Va? Baitar du mig eller? Jag menade att jag ogillar människors falskhet. Varför ska jag då själv fokusera på att själv vara falsk och oärlig?

Nu räcker det. Klar med äckel-flashback och alla äckel-troll. Klar med skiten.

Adjö. Ni vann. Var nöjda. Känn er så förbannat jävla nöjda. Jag orkar inte bry mig.

Inte en bokstav till på denna skitsida ger jag er.

Adjöss!
Det här kommer säkert bli känsligt för dig men. Det är mycket bättre att vara falsk tycker jag. Man får mycket mer ut av att ha fler vänner, mer pengar i plånboken och fler slynor.
Citera
2020-02-24, 05:06
Medlem
svartnatt666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Det här kommer säkert bli känsligt för dig men. Det är mycket bättre att vara falsk tycker jag. Man får mycket mer ut av att ha fler vänner, mer pengar i plånboken och fler slynor.
Vem fan vill ha det? Hellre en äkta relation än 100 falska relationer.
Citera
2020-02-24, 08:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.

Om man måste backstabba sig fram i livet för att erhålla social status och finansiell trygghet så föredrar jag ensamhet och fattigdom tack så mycket.

Därför skulle jag aldrig kunna bli politiker.
Citera
2020-02-24, 08:51
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Om man måste backstabba sig fram i livet för att erhålla social status och finansiell trygghet så föredrar jag ensamhet och fattigdom tack så mycket.

Därför skulle jag aldrig kunna bli politiker.
Ja du badar ju i ensamhet och fattigdom så - enjoy.
Citera
2020-02-24, 08:52
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartnatt666
Vem fan vill ha det? Hellre en äkta relation än 100 falska relationer.
Man måste faktiskt inte tycka det. Du är säkert fattig och ensam men alla vill faktiskt inte ha det så.
Citera
2020-02-24, 14:08
Medlem
Dopaminas avatar
Det enda jag bryr mig om är oxikodon, iktorivil, xanor, stesolid, stilnoct och gabapentin. Resten är plågsam ångest så varför ska jag stanna kvar?

Ibland vet jag inte varför jag gör saker. Varje gång jag gör en "normal" sak som exempelvis shoppa, glo någon serie eller träna så undrar jag varför människor vill fortsätta leva. Hur blir jag lycklig och hjärndöd?
Citera
2020-02-24, 15:44
Medlem
svartnatt666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Det enda jag bryr mig om är oxikodon, iktorivil, xanor, stesolid, stilnoct och gabapentin. Resten är plågsam ångest så varför ska jag stanna kvar?

Ibland vet jag inte varför jag gör saker. Varje gång jag gör en "normal" sak som exempelvis shoppa, glo någon serie eller träna så undrar jag varför människor vill fortsätta leva. Hur blir jag lycklig och hjärndöd?
Det blir du inte. Men en dag tröttnar du. Dem fan göra vad dem vill. Jag är mätt på skiten. Ingen jävel ska trampas på mig nått mera nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in