Citat:
Ursprungligen postat av
torstenferdinand
Varför kommer jag tillbaka hit till flashback hela tiden? Vill bara lägga av med skiten och fokusera på livet istället. Varför sitta och snoka omkring och älta om saker jag ändå inte kan påverka eller bara ska ge fan i att bry mig om egentligen? Jag vet inte. Jag vet bara att jag är jävligt trött på mig själv och tänker bara passa på att be om ursäkt åt allt och alla jag förolämpat under min tid på flashback.
Nu räcker det. Jag lovar. Jag är klar med flashback nu. För min egen och andras skull. Adjö.
För att du är svag som alla andra här. Ska säga dig en sak, att av de normala människor jag har mött har ingen velat ha med Flashback att göra. Inte ens de normala rasisterna.
Känner samma som dig förutom att jag inte ber om ursäkt, det är alla idioter här som ska göra det isf.
Bli inte personen som ältar samma sak om och om igen, de är patetiska och få saker äcklar andra så mycket. Imorgon bla bla bla.
Med det sagt ska du vara snäll mot dig själv, du är inte ensam om stt vara en av de värdelösa, en av de kassa, en av dem som aldrig riktigt får vara med där det händer.
Styrkekramar