2019-09-03, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Men usch. Fy fan bara. Vad är det för en jävlar människa?

Det har jag också frågat mig själv, många ggr. Ett monster...

Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Vad i helvete är det jag läser! Förgrep din bror dig sexuellt på dig när du var liten? Hur gammal var du respektive han? Ja det är inte så konstigt såna vidriga upplevelse är svåra att släppa för dig.

Ja, det gjorde han under hela min uppväxt. Övergreppen började när jag var 5 år och han 20 (jag är ett s.k sladdbarn).
Citera
2019-09-03, 09:45
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat

Ja, det gjorde han under hela min uppväxt. Övergreppen började när jag var 5 år och han 20 (jag är ett s.k sladdbarn).
Och han jobbar med barn nu. Nej fy fan.
Citera
2019-09-03, 09:55
Medlem
zajjahs avatar
Känns bra idag. Ska träffa min social sekreterare och planera lite.
Sedan ska jag ut och jogga tänkte jag. 4km som otränad. Bara för att man alltid ställer upp på människors jävlar idéer. Haha får fan skylla mig själv om jag är så dum att jag inbillar mig att det ska gå bra och går med på det. Jag kommer ju dö.
Citera
2019-09-03, 10:31
Medlem
Citat:
Och han jobbar med barn nu. Nej fy fan.

Ja, tyvärr gör han det... :-/
Var är spy-emojin när man behöver den?

OnTopic:

Känner att jag vill rädda hela världen!
Citera
2019-09-03, 10:53
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:

Han borde ju få kuken avskuren och få den nedtryckt i halsen, och sen bli sönder pumpad i röven på kåken av några riktiga testosteron laddade gubbar! Ursäkta min aggressiva ton men såna där människor har inget mänskligt värde i min värd.

Får jag fråga dig vad eran relation är idag? Om ni ens har någon vilket jag kan förstå att du inte skulle vilja ha men. Och när upptäckte någon att han hade utnyttjat dig? Och gjordes det någon anmälan mot äcklet, blev det några följder för han? Vad sa dina föräldrar/släktingar?

Nog att jag fick möe med stryk när jag var liten för små saker av ren aggressivitet och suttit på fosterhem och haft en mörk och ångest laddad uppväxt, så jag kan allt relatera till hur hemsk och fel uppväxten kan bli och hur den speglar oss senare i livet, är alltid spänd och i försvarsläge.
Citera
2019-09-03, 12:31
Bannlyst
va sur som en stubbe i morse men bättre nu har rivit ner och vet nu vad som hänt ? HAHAHA

beställer lite grejer strax och sedan börjar jag skruva ihop i morgon , den går snart igen
Citera
2019-09-03, 14:54
Medlem
Hej alla,

Jag tänkte pröva den här tråden, och se om någon har några kommentarer.

Jag undrar vad man ska göra när ledan och frustrationen driver en till vansinne? Vansinnet är i mitt fall att slå mig själv med knytnävarna i tinningen. När jag gjort det så känns det lite bättre en stund; jag blir lugnare eller nåt. Är detta samma fenomen som att skära sig med rakblad?

Det som driver mig till vansinne är apatin. Apatin består i att jag inte har någon lust att göra någonting. Jag känner mig helt tom, när jag inte har några tankar, idéer, eller ens känslor... om man inte räknar uttråkning som en känsla. Jag har inga idéer som inspirerar mig att göra något. På grund av tomheten kan jag t.ex. inte skriva eller rita/måla. Jag kan knappt tala med någon då jag inte har några idéer till vad jag ska säga... konversionerna bli utarmade om inte den andra personen kan hålla igång den.

Det har gått några månader nu sedan jag senast slog mig i huvudet, men jag är fortfarande frustrerad. Vad kan jag göra? Droger (inklusive mediciner) hjälper tillfälligt men det är som sagt tillfälligt, och det är bara än krycka för att lindra symptomen. Detta är inte den lösning jag söker, då jag vill komma åt roten (orsaken) till apatin, så vad annat kan jag göra?

-cokebug
Citera
2019-09-03, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Vad i helvete är det jag läser! Förgrep din bror dig sexuellt på dig när du var liten? Hur gammal var du respektive han? Ja det är inte så konstigt såna vidriga upplevelse är svåra att släppa för dig.
Nej det gjorde han förmodligen inte och det är därför den här tråden är så jävla kass egentligen. För personer som egentligen behöver hjälp av vården trigga på varandra i den här tråden.

(FB) Vanföreställningssyndrom?
Citera
2019-09-03, 16:36
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Nej det gjorde han förmodligen inte och det är därför den här tråden är så jävla kass egentligen. För personer som egentligen behöver hjälp av vården trigga på varandra i den här tråden.

(FB) Vanföreställningssyndrom?
Åfan. Det där var ju intressant.
Citera
2019-09-03, 18:07
Medlem
Citat:
Åfan. Det där var ju intressant.

Zajjah... Användaren Flyktingpojke roar sig med att använda mina trådar endast för att smutskasta mig, precis som det här exemplet ovan. Du får gå efter ditt eget huvud, för inte fan hade jag gått efter en stalker som honom iaf.
Citera
2019-09-03, 18:27
Medlem
Har svårt för att gå utanför hemmet. Mår dåligt psykiskt och har gjort i 10 år nu.

Känner att jag förtjänar att må bra.

Har lite övervikt.. Varit intresserad av att gymma och träna kampsport och har också utövat flera kampsporter och gymmat i många år. Känner att jag har svårt att göra saker ens om det är i mitt eget hem, kan vara att städa eller dammsuga, tvätta toan, laga mat. Allting känns ruttet. Hela världen har gått åt helvete och jag bara känner att fan också.
Citera
2019-09-03, 19:35
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Zajjah... Användaren Flyktingpojke roar sig med att använda mina trådar endast för att smutskasta mig, precis som det här exemplet ovan. Du får gå efter ditt eget huvud, för inte fan hade jag gått efter en stalker som honom iaf.
Är han en stalker? Kanske jag är med. För jag försökte liksom få kontakt med den där tjejen jag pratade om för att reda ut vad som gick fel. Men hon ville inte prata med mig om det nått mer. Inte alls. Höll på till och från i flera år att försöka få kontakt igen. Slutat med det nu iallafall.
Senast redigerad av zajjah 2019-09-03 kl. 19:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in