2019-09-02, 15:24
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racingteck
besiktning på fredag av min busbil , och totalrasad bakaxel i dag detta blir tufft att fixa .

så less i dag och skiter i den , men jag sätter fart i morgon , och då blir det mycket jobb är inte riktigt kry i ryggen just nu heller , så detta passar inte så bra .

HALLLLELUJA skrek ateisten och slet i sitt hår
Haha. Ska du hänga dig över en rasad bakaxel? Nej.
Citera
2019-09-02, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Haha. Ska du hänga dig över en rasad bakaxel? Nej.

NEJ , men känns inte kul detta , nej skulle jag hänga mej över rasade bakaxlar eller annat , så hadde jag inte levat de sista 30 åren i alla fall , man biter ihop och fixar problemet !!!!

sedan är glädjen tillbaka igen ett tag till nästa gång nått kul händer ?
Citera
2019-09-02, 15:32
Bannlyst
rasade koppling 2ggr förra året , soprent bägge gångerna , och motorn bara levererar

hur många v-lådor som gått åt , har jag tappat räkningen på ?

så till alla kvinnor !! åk inte med mej , aldrig någonsin

för risk att ni får gå hem då . .
Senast redigerad av racingteck 2019-09-02 kl. 15:35.
Citera
2019-09-02, 19:48
Medlem
zajjahs avatar
Nej nu får det fan i mig räcka. Skriver med tjej. Skriver puss som avslut. Och hon svarar pus. Som att hon inte bryr sig alls om vad hon skriver. Vad fan rent ut sagt?
Citera
2019-09-02, 19:49
Medlem
Citat:
Nej nu får det fan i mig räcka. Skriver med tjej. Skriver puss som avslut. Och hon svarar pus. Som att hon inte bryr sig alls om vad hon skriver. Vad fan rent ut sagt?
Vad är problemet?
Citera
2019-09-02, 19:50
Bannlyst
denna dag sänkte mej rejält tyvärr
Citera
2019-09-02, 19:51
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Vad är problemet?
Nej jag förstår dig. Det är bara att bryta med en gång. Sånt där ska man bara i tolerera.
Citera
2019-09-02, 21:41
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racingteck
denna dag sänkte mej rejält tyvärr
Det blir en ny dag imorgon. Gå och lägg dig om du mår dåligt så går det fortare.
Citera
2019-09-02, 22:15
Bannlyst
Citat:
Det blir en ny dag imorgon. Gå och lägg dig om du mår dåligt så går det fortare.

håller på och laddar upp och surar här , och jag har plockat fram lite nya grejer och förberett inför morgondagen ,
matt men envis som en bock i detta

river allt i morgon och ser vad som behöver beställas ? , typ lager , chimsbrickor och lameller
rengör bakaxel noga och plastar in och väntar på att prylarna dyker upp.

sedan är den snart ok igen
Citera
2019-09-03, 06:29
Medlem
Kan aldrig sova mellan 03-04. Blir så uppgiven och rädd just då - varje natt. Min läkare luskade ut (för några år sedan) att det var runt den tiden på nätterna som Storebrorsan kom in i mitt rum och förgrep sig på mig innan han skulle iväg på sitt skiftarbete. 😔 Svårt släppa det.
Citera
2019-09-03, 08:51
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Kan aldrig sova mellan 03-04. Blir så uppgiven och rädd just då - varje natt. Min läkare luskade ut (för några år sedan) att det var runt den tiden på nätterna som Storebrorsan kom in i mitt rum och förgrep sig på mig innan han skulle iväg på sitt skiftarbete. 😔 Svårt släppa det.
Men usch. Fy fan bara. Vad är det för en jävlar människa?
Citera
2019-09-03, 09:03
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat

Vad i helvete är det jag läser! Förgrep din bror dig sexuellt på dig när du var liten? Hur gammal var du respektive han? Ja det är inte så konstigt såna vidriga upplevelse är svåra att släppa för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in