Citat:
Ursprungligen postat av
Immunologi
Skumt, har själv varit med om att provvakten har väntat i tre minuter innan denne samlar in SVARSPAPPRET och därmed har man fått skriva av svaren direkt från svarspappret. Varför varierar det hos olika provvakter?
När du skriver "svarspappret" utgår jag ifrån att du menar det man ska riva ut och ge till provvakten. De provvakterna jag har haft har tagit och samlat in dem så fort de femtiofem minuterna har passerat efter provpassets början. De uppmanade oss i början av varje provpass att till och med att på något sätt markera svaret i uppgiftshäftet så att vi kunde föra över det till det orangea pappret. Några minuter efter det skulle vi lämna in uppgiftshäftet.
Citat:
Ursprungligen postat av
antonio93
Haha dumt formulerad fråga av mig kanske. Det jag egentligen undrade över är hur jag ska gå tillväga och om det är realistiskt att höja sig så mycket.
Tack för tipsen

En av mina kompisar drog en av de senare mattekurserna på en vecka och fick g/vg på slutprovet. Du som aspirerar till att bli läkare bör i så fall inte ha några problem med att dra igenom Matematik A+B på två veckor. Gör det.
Utöver det kan du läsa, läsa, läsa varierat och göra ordprov.