Citat:
Ursprungligen postat av
snorjävel
Känner du att det ger mycket att läsa texter utan "facit" eller någon sorts kontroll? Ett tips är att gå igenom alla gamla högskoleprov sedan 90-talet.
Lite har det gett, iallafall i form av nya ord. Gör i dagsläget 1 gammalt högskoleprov i veckan under samma förutsättningar som vid ett riktigt provtillfälle. Analyserar provet och svaren efter jag utfört provet.
Har begränsat mig till enbart ett prov i veckan för att få en mer djupgående analys, men har som avsikt att öka antalet gjorda prov i veckan och minska antalet timmar jag spenderar på hpguiden ju närmare det är till provet.
Låter det bra/dåligt?
Är det någon som höjt sig markant i MEK, som har några tips hur man gick till väga?