Så jävla besviken jag blev !!!!! kan inte fatta, verbala normeringen var ju åt helvetet

Var ju nästan helt säker på 0.9 där, nu får man 0.8 och mina 2.0 på kvant hjälper knappast, är beredda att döda för att få den jävla 1.45, nu är man osäker om man blir antagen, vill inte göra hp en gång till
verkar ha varit jävligt enkelt på verbala delen i år "74-80 2.0" , ändå misslyckas jag så hårt efter all plugg. Endast ett 50-tal fick 2.0