Nu är ju chanserna minimala att jag kommer in på den utbildning som jag har sökt till hösten.
Så nu kommer jag verkligen att ge allt jag har och får över till höstens prov.
Lägsta intag på min önskade utbildning var senast 1,1.
Mina tre senaste hp-resultat: vt12: 0,9 ht12: 0,9 och vt13: ca 1,0~1,05
Så man faller kanske på mållinjen i år, vilket verkligen får mig sporrad att skriva ett nytt prov med ett resultat som jag utan tvekan skulle garantera mig en plats.
Kände att pressen blev för stor att lyckas igår till skillnad från i höstas, men då pluggade jag dumt nog inte alls innan jag skrev. Nu pluggade jag iaf i en vecka innan