...
Visste att jag skulle få dåligt men efter att ha kollat på de senaste normeringstabellerna hade jag iaf hoppats på 0,75-0,8. Hade jag haft tur hade jag kunnat komma in som reserv. Nu blir det 0,65! Det är ju en enorm skillnad! 24/80 på KVA och 43/80 på VERB - jag räknar väl inte fel?
Usch, nästa gång ska jag plugga på riktigt till det himla skitprovet.