Kul... får 0,6 om jag nu har fyllt i rätt vilket jag tror att jag har

Hade räknat med att få minst 0,65, men aja det kommer fler tillfällen förhoppningsvis om jag överlever. Jävla skit att man är sämst på kvant. 0,3 på kvant -.- 0,9 på den verbala ser jag som godkänt då jag knappt har pluggat mer än läst några timmar och nött några få timmar ord, men det är fortfarande kasst. Nåväl, åter till plugget.