Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Kobayashi
Tycker snarare tvärt om, det är extremt enkelt att fuska speciellt genom att titta på andras prov. Kanske beror på att min provvakt sitter med telefonen men ändock. Inga skärmar eller dylikt i mitt klassrum.
Kom precis på att bänken framför mig är tom, kan vara därför. Självklart borde var vara lätt att fuska eftersom det är flervalsalternativ (lättare att se på avstånd än text).
Men i vilket fall som helst, skulle det vara så så gissar jag att tentavakten gör en anteckning, och sedan jämförs svaren från de två inblandade personerna. Svårt att få fram hållbart bevis men ändå.