Citat:
Ursprungligen postat av Haannes
Skulle säga det är lättast att plugga fast svårt att höja sig på eftersom det finns så mycket ord som kan komma upp.
Ja, det är sant. Lätt att sitta och plugga lite ORD nu på kvällskvisten då man ändå sitter vid datorn. Och ja, det är förmodligen ganska svårt att höja sig avsevärt
Citat:
Ursprungligen postat av Haannes
Dock verkar du ju vara bra på matematiken

Fel. Bättre på kvantitativa än den verbala, det är jag. Men bra på matematik, det vill jag inte påstå. Eller ja, allting är ju relativt. Så om jag sätter min matematiska kunskap jämte min verbala, så är den väl ganska bra.