Citat:
Ursprungligen postat av
BizarreReverend
Adam Larsson är i mina ögon en katastrof på isen. Skulle inte ens ha tagits ut med tanke
på hur lite han tillfört i Edmonton.
Haha, han var ju med i all-star team förra VM. Han var riktigt bra i Carlson, och riktigt bra förra VM. Givet att han och OEL är första backpar.
Citat:
Ursprungligen postat av
BizarreReverend
har du tränarutbildning,spelat ishockey eller spelat mest på PS4an?
Sen är Larsson helt enkelt en dålig back, orörlig emellanåt, inga direkta skills. Om 3K förlorar låt oss säga i sudden mot Ryssland, sanna mina ord att Ovei,Kucherov rundar eller stjäl pucken av Larsson eller att han är med på baklängesmålet. Just sayin,inget personligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
BizarreReverend
det svider märker jag,då du var tvungen att gå till personangrepp. Moget.
Att döma av det jag läser dig skriva, och det jag läser 400Ben skriva, så är han killen med tränarutbildning och du killen som sitter vid PS4an.
Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Rikard Grönborg måste anmäla minst 15 utespelare och två målvakter vid direktoratsmötet på torsdag kväll inför VM-premiären mot Tjeckien på fredag. Så det blir nog 15 spelare på torsdagen + 3 st på fredagen. Sedan finns 4 platser kvar att fylla.
Det är nog inte osannolikt att 18+2 anmäls direkt. Det hinnder inte hända så mycket på en dag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kolgrill-ftw
Nåja, som vi har tekat så kan Joel gott komma.
Han har sagt att han inte kommer. Dessutom vill jag minnas att vi vann tekningsstatistiken i alla Carlson-matcherna, men jag kanske kommer ihåg fel?