Citat:
Ursprungligen postat av
BizarreReverend
har du tränarutbildning,spelat ishockey eller spelat mest på PS4an?
Vad spelar det för roll? Jag har väl all rätt i världen att yttra min åsikt och kritisera dina inlägg? Du är nog den sista som ska kritisera andra här med om de har tränarutbildning, spelat hockey osv då du inte ens har koll på vilka spelare som är med och inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
BizarreReverend
Sen är Larsson helt enkelt en dålig back, orörlig emellanåt, inga direkta skills. Om 3K förlorar låt oss säga i sudden mot Ryssland, sanna mina ord att Ovei,Kucherov rundar eller stjäl pucken av Larsson eller att han är med på baklängesmålet. Just sayin,inget personligt.
Att han är en dålig back får stå för dej, många kommer inte hålla med dej.
Att han är lite orörlig och har lite dåliga skills gör inget om han spelar bredvid Ekman Larsson, Faktum är att han är rätt rörlig och har en del skills för att vara defensiv back.
Okej trevligt att du har en spåkula. Varför kan inte den spåkulan tala om för dej vilka spelare Sverige ska ha med? Den borde kunna berätta för dej vilken Erik Gustafsson som är med. Fokusera på att spå det innan du spår en SD mot Ryssland. Adam Larsson har varit riktigt bra i VM både 2016 och 2018.
Du har alltid varit en idiot men blev en ännu större idag.