2019-02-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Nä, men det är en sak. En annan sak är att homo, bisexuella och hbtq-personer skulle vara synonymt med pedofili. Jag är trots allt lite till åren kommen och har erfarenhet av livet, vilket många här uppenbarligen inte har. Jag känner många som är både homo och bisexuella, och inte fan är deras högsta önskan att tvinga in kuken i munnen på ungar!!

EDIT;
Ska man diskutera ämnet är det bra att vara anknuten till verkligheten! Det hjälper ingenting framåt genom att påstå saker. Pedofiler finns inom de flesta sammanhang och är avskyvärda saker!

Det är nog ingen som påstår att det skulle vara synonymt, snarare att det finns en tydlig överrepresentation, och tydliga undertoner och underströmmar av pedofili inom HBTQ.
Citera
2019-02-22, 23:18
Medlem
Igni-ferroques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepaZ
Märkligt att familjen vetat om det i fyra år, och än mer märkligt att deras barn spenderat tid med olika män i anslutning till spårvagnsändhållpatsor på det viset. Bör snarare handla om någon tonåring med vissa nedsatta intellektuella förmågor som nördat in sig på spårvagnar. Har själv träffat på en del individer med viss intellekt nedsatt (autismliknande drag) genom åren som haft någon slags kärlek till kollektivtrafiken. Dessa individer spenderar mycket tid att åka spårvagn och buss och har koll på varenda vagn etc. Det är mycket möjligt att en sådant barn/ungdom kan ha sett upp till förövarnas yrkeskunskap.

Familjen har även vetat om vilka förövarna var, vilket tyder på att barnet rört sig i dessa kretsar men att föräldrarna kanske anat att något inte stod rätt till. Det kan knappast ha varit förövarnas utseendemässiga charm som lockat till sig barn/ungdomar etc, snarare deras intresse för sitt yrke, där det skett någon form av maktmissbruk kopplat till sin yrkesutövning (eftersom brotten antas ha utförts på ändhållplatser.)

Naturligtvis är det mycket allvarligt om allt stämmer, men som du påpekar det finns frågetecken och det har också gått ett antal år. Verkar ovanligt klokt att vänta på domstolens bedömning den här gången.
Citera
2019-02-22, 23:33
Medlem
Någon som har tillgång till förundersökningen om den finns offentligt?
Citera
2019-02-23, 00:08
Medlem
Kan ju inte vara så kul för föräldrarna till det här barnet att veta att en misstänkt pedofil tagit i deras barn..

https://minfil.com/nch8N9ueb3/AC2AB0...DC1F75F67_jpeg
Senast redigerad av E.R. 2019-02-23 kl. 00:30.
Citera
2019-02-23, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Järnvägar och tåg brukar ju locka barn med ett autistspektrum. Inte helt omöjligt att BO kan återfinnas där. Och därför har det tagit tid.

Ta vilken museumjärnväg som helst så är det några gamla gubbar som meckar och kör och håller ordning och till järnvägen hittar man alltid nån unge som går passgång men som kan avgångstiderna från 1937 utantill.

Det här gänget skulle jag lätt kunna stegla själv på ett torg utan några som helst samvetskval

Du har rätt. Sorgligt nog är det nog så det ligger till.
Citera
2019-02-23, 13:18
Detta bevisar än en gång att homosexuella är överrepresenterade när det gäller pedofili, vilket sällan nämns i såna här sammanhang.
Citera
2019-02-23, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creps
Någon som har tillgång till förundersökningen om den finns offentligt?
Förundersökningen blir offentlig först om och när åtal väcks.
Citera
2019-02-23, 17:00
Medlem
Hummm..s avatar
Att anmälan dröjde typ fyra år kan bero på en ung tjej som ville ha sex (med eller utan betalning) och som sedan ångrade sig.. Fosterhemsbarn, problembarn, etc... som ville testa sin sexualitet och sina gränser. Brådmogen med ”mutta” och allt...!!

Jag antar vidare att det skett på kvällar eller nätter då väldigt få personer besöker rastlokalen. Men det har även skett inne på Östra Sjukhuset och då gissar jag på toaletterna.

Oavsett om BO är en hon eller han, så lär h*n få rejält ”betalt” för tjänsterna nu i och med skadeståndet.
Citera
2019-02-23, 20:57
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Att anmälan dröjde typ fyra år kan bero på en ung tjej som ville ha sex (med eller utan betalning) och som sedan ångrade sig.. Fosterhemsbarn, problembarn, etc... som ville testa sin sexualitet och sina gränser. Brådmogen med ”mutta” och allt...!!

Jag antar vidare att det skett på kvällar eller nätter då väldigt få personer besöker rastlokalen. Men det har även skett inne på Östra Sjukhuset och då gissar jag på toaletterna.

Oavsett om BO är en hon eller han, så lär h*n få rejält ”betalt” för tjänsterna nu i och med skadeståndet.

Så nu är pedofilers offer bara horor som är ute efter pengar??
Du framstår alltmer som en pedofilförsvarare. Äckligt
Citera
2019-02-23, 21:04
Medlem
Ett barn ha alltid suttit i spårvägens lilla rastskjul ute på någon ändhållplats och idkat sex med 150 kg tunga valrossar
Citera
2019-02-23, 21:32
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Detta bevisar än en gång att homosexuella är överrepresenterade när det gäller pedofili, vilket sällan nämns i såna här sammanhang.
Har du siffror på att så är
fallet?

Det oroande som jag ser det är att RFSL och andra regnbågsvänliga tycks veta om en del av anslutnas böjning, men gör inget åt det.

Om det är överrepresentation av något så är det ju bögar och fascination för spårtrafik
Citera
2019-02-23, 23:43
Medlem
babelfiskes avatar
Koncentration!
Vem är då den än så länge hemlige Michael H*lm?
*=o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in