Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-21, 07:34
  #1
Medlem
DrPwgyms avatar
Flera män sitter häktade i Göteborg som jobbar på SJ och Spårvägen med att bla köra spårvagn.
Mål nr B 2442-18.
De är misstänkta för flera fall av våldtäkt mot barn samt sexuellt övergrepp mot barn. Gärningarna är ifrån 2012 bla. Offer är pojkar eftersom de häktade är homosexuella.
De häktades allihopa för ca 3 veckor sedan och restriktioner har dem.
Det finns bilder på männen på Facebook och flera av deras vänner där är informerade.

Någon som känner till dem?

Screenshot_20190219_193351.jpg

Screenshot_20190219_185013.jpg

Screenshot_20190219_184251.jpg
Citera
2019-02-21, 07:51
  #2
Medlem
Sdal14s avatar
Det var inga vackra män. Inte konstigt att dem tvingas våldta småpojkar för att få sex.
Jag lider med de drabbade
Citera
2019-02-21, 08:28
  #3
Medlem
don tonys avatar
En av snubbarna...?

Spårvagnsföraren Alexander Oscarsson sprider glädje med sina dansfilmer på sitt Instagramkonto MrTramDriverswe. Men dessa har inte uppskattats av alla. Nu har arbetsgivaren stoppat honom från att dansa på spårvagnen, skriver P4 Göteborg.

– Det är tråkigt att det blivit som det blivit. Jag vill bara göra min dans och visa att vi kan ha roligt på jobbet, säger Alexander till Aftonbladet

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-pa-sparvagnen
Citera
2019-02-21, 08:37
  #4
Medlem
illerkids avatar
Gärna bild på grisarna, för oss som inte nyttjar Facebook.
Citera
2019-02-21, 08:43
  #5
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illerkid
Gärna bild på grisarna, för oss som inte nyttjar Facebook.

Den här tyckte jag var kul:

https://imgur.com/a/JrpVaqS

Jimmy verkar gilla HBTQP
Citera
2019-02-21, 08:54
  #6
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don tony
En av snubbarna...?

Spårvagnsföraren Alexander Oscarsson sprider glädje med sina dansfilmer på sitt Instagramkonto MrTramDriverswe. Men dessa har inte uppskattats av alla. Nu har arbetsgivaren stoppat honom från att dansa på spårvagnen, skriver P4 Göteborg.

– Det är tråkigt att det blivit som det blivit. Jag vill bara göra min dans och visa att vi kan ha roligt på jobbet, säger Alexander till Aftonbladet

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-pa-sparvagnen
Kan du tänka dig att vara resenär i hans spårvagn? Du sitter fast där som en jäkla kidnappad gisslan, medan den här feta, svettiga gubbjäveln dansar omkring? Och du kan inte undvika det på något sätt, för du kan inte gå därifrån. Tänk den lukten. OCH han filmar dessutom, så du kommer hamna på hans Instagramkonto. Du kommer synas sittandes där med fåraktigt, stelt leende - med din bild över hela internet - bara för att det här fettot VILL det. Du har ingen talan i saken.

Kan du förstå vilken helvetes början på dagen? A case of the Mondays! The soul has left the body!
Citat:
Ursprungligen postat av Sdal14
Det var inga vackra män. Inte konstigt att dem tvingas våldta småpojkar för att få sex.
Jag lider med de drabbade
Har du hittat bild på MH?
__________________
Senast redigerad av LuluBrooksie 2019-02-21 kl. 08:56.
Citera
2019-02-21, 15:38
  #7
Medlem
Initialer på herrarna?

MH
AO
och?
Citera
2019-02-21, 15:42
  #8
Medlem
"Spårvagnspedofilnätverk" är väl ett ord som aldrig tidigare skrivits på Svenska.
Citera
2019-02-21, 16:46
  #9
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Initialer på herrarna?

MH
AO
och?
JS. Se bilderna i trådstarten.
Citera
2019-02-21, 19:49
  #10
Medlem
AO har jag skrivit med på en dejtingsida så nej, han är inte homosexuell vad jag vet iallafall. Blev faktiskt väldigt förvånad när jag fick reda på att han sitter anhållen för detta för tycker han verkade vara väldigt trevlig och som en person som verkligen vågar bjuda på sig själv och sprida glädje.

Nu vet vi ju inga mer detaljer. Kan vara så att han till och med blivit falskt anklagad, men om det visar sig att han gjort detta är det riktigt ruttet.
Citera
2019-02-21, 22:16
  #11
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Ji**Y Segerblo* (*=m) arbetar på SJ i Göteborg.

Vad spårvagnschauffören beträffar så går tankarna direkt till Eddie Meduzas rökarhit "Den runkande spårvagnschauffören" finns på spotify!
Citera
2019-02-21, 22:31
  #12
Medlem
Mr.Kongs avatar
Eddie Meduzas gamla klassiker "den runkande spårvagnschauffören" är nu för alltid förstörd.

https://youtu.be/NgQBFQiukGE

/Mr. Kong
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback