2019-02-22, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrPwgym
Talade nu med min kontakt ifrån polishuset, brotten är ifrån chaufförerna uppehållsrum vid Östra Sjukhuset ändhållplats samt Saltholmen ändhållplats i det huset de kunde värma sig i.

Har brotten alltså förövats i ett uppehållsrum vid ändhållplats Östra Sjh samt ändhållplats Saltholmen?
Varför befann sig barnen där?
Citera
2019-02-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veevee
Jag kan också se mönster bland alla kristna som sätter på barn. Kolla bara katolska kyrkan.
Alla sjuka heteromän som åker till Thailand för att få tag i små barn.
Heteromän som låser in sin dotter i källaren och får flera barn med dottern.
Jag kan räkna upp hur mycket som helst.
Dom är pedofiler och inget annat

Pedofiler och pedofila intresseorganisationer var bevisligen en stor, inflytelserik del av HBTQ-rörelsen långt in på 90-talet, oavsett vad du anser om saken. Och på tal om pedofil sexturism i Sydostasien brukade sodomitpedofiler ha stor nytta av RFSL:s reseguide Spartacus. RFSL som även hade sin egen Pedofila Arbetsgrupp på den tiden. Och katolska kyrkan huvudsakliga problem är just homosexuella präster och biskopar, som även nätverkar och håller varandra om ryggen. Och få brott man hört talas om är vidrigare sodomitparet från Australien som adopterade ett spädbarn från Ryssland, som man bokstavligt talat tränade upp till en personlig sexslav, och även sålde till ett internationellt nätverk av sodomitpedofiler.

https://m.youtube.com/watch?v=uEi5zYNSRuQ

Så jo, detta är väldigt typisk sodomitbrottslighet. Särskilt just sodomiter som intresserar sig för HBTQ-aktivism.
Senast redigerad av Melankoliker 2019-02-22 kl. 19:55.
Citera
2019-02-22, 20:18
Medlem
SleepaZs avatar
Citat:
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...aId=1.13546303

Någon som kan ta fram artikeln? Den är låst på GP.

Citat:
"Efter fyra år anmälde familjen de misstänkta gärningsmännen till polisen." (står på bilden men ej artikel)

Tre män sitter häktade misstänkta för att ha begått upprepade våldtäkter i Göteborg, mot ett och samma barn. Vid brottstillfällena var två av männen kollegor vid ett stort kommunalt bolag. Vidare ska vissa våldtäkter ha skett i anslutning till Östra sjukhuset.

De misstänkta brotten ska alltså ha begåtts på olika platser runt om i Göteborg för mellan fyra och fem år sedan. Brottsrubriceringen är flera fall av våldtäkt mot barn och sexuellt övergrepp mot barn.

Två av de nu häktade männen, i dag 31 och 35 år gamla, var alltså kollegor vid ett av Göteborgs större kommunala bolag, vid tillfället då de misstänkta brotten ska ha skett. 31-åringen är kvar hos samma arbetsgivare medan kollegan har bytt jobb.

Ingen kontakt med omvärlden
Enligt uppgift till GP har den tredje mannen, som är 33, i vart fall inga kopplingar till det kommunala bolaget.

Samtliga har dock suttit häktade sedan den 31 januari med restriktioner, förbjudna att ha kontakt med omvärlden. Förundersökningen har pågått under ett års tid och den 28 februari måste åklagaren ta ställning till om omhäktning ska ske, eller åtal väckas.

Samtliga har förnekat brott och ingen av männen har enligt belastningsregistret tidigare dömts för något brott.

– Vi är belagda med yppandeförbud men jag kan säga att min klient vidhåller sitt förnekande, säger 33-åringens advokat Peter Carlström.

Häktade på sannolika skäl
Av tingsrättens handlingar framgår att även 35-åringen håller fast vid att han är oskyldig. Om den person, 31-åringen, som ska ha utsatt barnet för flest våldtäkter, fortsatt förnekar brott är oklart.

– Jag tänker inte yttra mig ett dugg, säger mannens advokat Alfhild Mark-Andersch när GP når henne.

De misstänkta våldtäkterna ska ha begåtts av männen var för sig och på olika platser i kommunen. 31-åringen är ensam misstänkt för våldtäkt mot barn i anslutning till Östra sjukhusets i Göteborg, mellan den 1 december 2011 och den 31 augusti 2012.

Alla tre är häktade på sannolika skäl, den starkaste misstankegraden.

GP har under veckan förgäves sökt kontakt med åklagaren i ärendet.

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...arn-1.13546303
Märkligt att familjen vetat om det i fyra år, och än mer märkligt att deras barn spenderat tid med olika män i anslutning till spårvagnsändhållpatsor på det viset. Bör snarare handla om någon tonåring med vissa nedsatta intellektuella förmågor som nördat in sig på spårvagnar. Har själv träffat på en del individer med viss intellekt nedsatt (autismliknande drag) genom åren som haft någon slags kärlek till kollektivtrafiken. Dessa individer spenderar mycket tid att åka spårvagn och buss och har koll på varenda vagn etc. Det är mycket möjligt att en sådant barn/ungdom kan ha sett upp till förövarnas yrkeskunskap.

Familjen har även vetat om vilka förövarna var, vilket tyder på att barnet rört sig i dessa kretsar men att föräldrarna kanske anat att något inte stod rätt till. Det kan knappast ha varit förövarnas utseendemässiga charm som lockat till sig barn/ungdomar etc, snarare deras intresse för sitt yrke, där det skett någon form av maktmissbruk kopplat till sin yrkesutövning (eftersom brotten antas ha utförts på ändhållplatser.)
Senast redigerad av SleepaZ 2019-02-22 kl. 20:22.
Citera
2019-02-22, 20:28
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Varning för naket. Ena killen har sexannons

IMG_20190222_154704.jpg

IMG_20190222_154720.jpg

Inget fel på den kuken.. Trevlig och originell må jag säga. Hemskt dock att tvinga minderåriga att suga eller att lura dem till det!! Man ser på ställningen han sitter/ligger i att han vill bli avsugen av någon. Och han vill ha yngre framgår mellan raderna. Människor som skulle vara hans pappa göre sig inget besvär, står det (fritt tolkat).

Det sades i tråden att det var pojkar det handlade om, men det kanske var en trådsanning? Bilderna ser ut att vara från Qruiser. Ska försöka kolla upp profilen lite närmare.

Att vara homo, bisexuell eller för hbtq är INTE liktydigt med pedofili. Jag tror de värsta homofoberna känner att de sexuellt dras till samma kön innerst inne. Det är min praktiska erfarenhet.
Citera
2019-02-22, 20:32
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepaZ
Märkligt att familjen vetat om det i fyra år, och än mer märkligt att deras barn spenderat tid med olika män i anslutning till spårvagnsändhållpatsor på det viset. Bör snarare handla om någon tonåring med vissa nedsatta intellektuella förmågor som nördat in sig på spårvagnar. Har själv träffat på en del individer med viss intellekt nedsatt (autismliknande drag) genom åren som haft någon slags kärlek till kollektivtrafiken. Dessa individer spenderar mycket tid att åka spårvagn och buss och har koll på varenda vagn etc. Det är mycket möjligt att en sådant barn/ungdom kan ha sett upp till förövarnas yrkeskunskap.

Familjen har även vetat om vilka förövarna var, vilket tyder på att barnet rört sig i dessa kretsar men att föräldrarna kanske anat att något inte stod rätt till. Det kan knappast ha varit förövarnas utseendemässiga charm som lockat till sig barn/ungdomar etc, snarare deras intresse för sitt yrke, där det skett någon form av maktmissbruk kopplat till sin yrkesutövning (eftersom brotten antas ha utförts på ändhållplatser.)

Jadu, du skulle bara veta vad som skett på alla ändhållplatser...
Just sayin’
Citera
2019-02-22, 21:22
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..

Att vara homo, bisexuell eller för hbtq är INTE liktydigt med pedofili. Jag tror de värsta homofoberna känner att de sexuellt dras till samma kön innerst inne. Det är min praktiska erfarenhet.

Så det är homofobi att kritisera pedofili nu? Precis den där argumentationen som är kopplingen mellan hbtq och pedofillobbyn.
Citera
2019-02-22, 21:32
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Så det är homofobi att kritisera pedofili nu? Precis den där argumentationen som är kopplingen mellan hbtq och pedofillobbyn.

Nä, när påstod jag det!? Läs en gång till eller tills du förstår..

Att vara homo, bisexuell eller för hbtq innebär definitivt INTE en vilja att tvinga in kuken i munnen på barn! Jag tycker ni som påstår detta borde sinnesundersökas!
Citera
2019-02-22, 21:55
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Järnvägar och tåg brukar ju locka barn med ett autistspektrum. Inte helt omöjligt att BO kan återfinnas där. Och därför har det tagit tid.

Ta vilken museumjärnväg som helst så är det några gamla gubbar som meckar och kör och håller ordning och till järnvägen hittar man alltid nån unge som går passgång men som kan avgångstiderna från 1937 utantill.

Det här gänget skulle jag lätt kunna stegla själv på ett torg utan några som helst samvetskval
Citera
2019-02-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SleepaZ

Du har troligen rätt i ditt antagande. Det är rätt vanligt. Både hos unga/ unga vuxna med antingen autismspektrumdiagnoser eller intellektuell funktionsnedsättning eller dubbeldiagnoser.
Citera
2019-02-22, 22:04
Medlem
kakelpannas avatar
Någon som kan förklara hur psyket hos dessa män ser ut på insidan?

De har alltså helt enkelt en dragning till småpojkar och ser inget fel med det dem gör?

Eller hur går det här till?
Citera
2019-02-22, 22:06
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Jag tycker inte att hbtq lobbyn är övertygande i sitt arbete med att rensa ut pedofilerna.

Nä, men det är en sak. En annan sak är att homo, bisexuella och hbtq-personer skulle vara synonymt med pedofili. Jag är trots allt lite till åren kommen och har erfarenhet av livet, vilket många här uppenbarligen inte har. Jag känner många som är både homo och bisexuella, och inte fan är deras högsta önskan att tvinga in kuken i munnen på ungar!!

EDIT;
Ska man diskutera ämnet är det bra att vara anknuten till verkligheten! Det hjälper ingenting framåt genom att påstå saker. Pedofiler finns inom de flesta sammanhang och är avskyvärda saker!
Senast redigerad av Hummm.. 2019-02-22 kl. 22:18.
Citera
2019-02-22, 22:35
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Varning för naket. Ena killen har sexannons

IMG_20190222_154704.jpg

IMG_20190222_154720.jpg
Haha, tack för varningen (det blev ändå något av en chock och tack till dig som la ut identiterna. Finns inga förmildrande omständigheter för pedofiler, inga alls faktiskt, är helt emot dödsstraff med ETT undantag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in