2019-02-24, 00:32
Medlem
Kastrera dom kirurgiskt plus livstids fängelse, detta är helt sjuka människor som har förverkat sin rätt till att vistas ute i samhället.
Citera
2019-02-24, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllahAkbarBoom
herregud vad självgod den där jävla tjockisen som dansar på tåget ser ut.. tanken att bli våldtagen av den tjocka fan.. helvette..

hoppas han får lida riktigt länge i häktet, tyvärr är han ju bög så han lär gilla om de våltar honom, får hoppas att de slår honom istället
Du väntar inte på dom innan du börjar hoppas ont om folk? Eller räcker det att någon är misstänkt och du tycker de ser fula ut?
Citera
2019-02-24, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Fattar inte grejen med dansen, varför är det inte tillåtet att dansa i spårvagnen?
Blev ok vid senaret tillfälle. Var mest ledningen som satte kaffet i vrångstrupen och blev överdrivet aktiva och sedan fick backa av backlash.
Citera
2019-02-24, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Detta bevisar än en gång att homosexuella är överrepresenterade när det gäller pedofili, vilket sällan nämns i såna här sammanhang.
Matematik, statistik och bevis fungerar inte på det sättet.
Citera
2019-02-24, 01:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Creps
AO har jag skrivit med på en dejtingsida så nej, han är inte homosexuell vad jag vet iallafall. Blev faktiskt väldigt förvånad när jag fick reda på att han sitter anhållen för detta för tycker han verkade vara väldigt trevlig och som en person som verkligen vågar bjuda på sig själv och sprida glädje.

Nu vet vi ju inga mer detaljer. Kan vara så att han till och med blivit falskt anklagad, men om det visar sig att han gjort detta är det riktigt ruttet.
Du har skrivit med någon på en jävla dejtingsida och så sitter du här och skriver att du minsann VET att han inte är homosexuell.

Men ffn så dum kan du väl inte vara.
Citera
2019-02-24, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrPwgym
Flera män sitter häktade i Göteborg som jobbar på SJ och Spårvägen med att bla köra spårvagn.
Mål nr B 2442-18.
De är misstänkta för flera fall av våldtäkt mot barn samt sexuellt övergrepp mot barn. Gärningarna är ifrån 2012 bla. Offer är pojkar eftersom de häktade är homosexuella.
De häktades allihopa för ca 3 veckor sedan och restriktioner har dem.
Det finns bilder på männen på Facebook och flera av deras vänner där är informerade.

Någon som känner till dem?

Screenshot_20190219_193351.jpg

Screenshot_20190219_185013.jpg

Screenshot_20190219_184251.jpg

Hur vet man att det är SJ/Spårvägen som är gm:s arbetsplats?
Citera
2019-02-24, 06:17
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Så nu är pedofilers offer bara horor som är ute efter pengar??
Du framstår alltmer som en pedofilförsvarare. Äckligt

Men du milde tid vilka puckon som skriver här.. Läsförståelse är något du behöver träna mer på.

Nej, men jag tror däremot det är en stackars tjej som hamnat helt snett och blivit utnyttjad. Men det är enbart min teori.
Citera
2019-02-24, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Men du milde tid vilka puckon som skriver här.. Läsförståelse är något du behöver träna mer på.

Nej, men jag tror däremot det är en stackars tjej som hamnat helt snett och blivit utnyttjad. Men det är enbart min teori.
Varför tror du det? Finns det något som pekar på att dessa mansälskande hbtq-snubbar skulle tända även på tjejer?
Citera
2019-02-24, 08:29
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babelfiske
Koncentration!
Vem är då den än så länge hemlige Michael H*lm?
*=o

Äntligen ett inlägg med substans, ja varför är han så jävla anynom.. medt aktiv och mest intresse att flyga under radarn
Citera
2019-02-24, 08:43
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Att anmälan dröjde typ fyra år kan bero på en ung tjej som ville ha sex (med eller utan betalning) och som sedan ångrade sig.. Fosterhemsbarn, problembarn, etc... som ville testa sin sexualitet och sina gränser. Brådmogen med ”mutta” och allt...!!

Jag antar vidare att det skett på kvällar eller nätter då väldigt få personer besöker rastlokalen. Men det har även skett inne på Östra Sjukhuset och då gissar jag på toaletterna.

Oavsett om BO är en hon eller han, så lär h*n få rejält ”betalt” för tjänsterna nu i och med skadeståndet.

Här antyder du att BO är en tjej som ville ha sex med eller utan betalning... Haha ja du är riktigt äcklig. Slingrande pervo. Ut och åk lite tåg med dig.
Citera
2019-02-24, 09:07
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Du väntar inte på dom innan du börjar hoppas ont om folk? Eller räcker det att någon är misstänkt och du tycker de ser fula ut?

Inget vettigt företag vill bli förknippade med det där dallrande peddot som står och äcklar sig i vagnen.

Den andra MGM är såklart ett pk hbtqpeddo. Ännu en.
Citera
2019-02-24, 09:57
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Här antyder du att BO är en tjej som ville ha sex med eller utan betalning... Haha ja du är riktigt äcklig. Slingrande pervo. Ut och åk lite tåg med dig.

Nä, det är ett tänkbart scenario till varför anmälan dröjt i typ 4 år.. I många fall med likartade anmälningar har det varit just så. Som med bröderna i norrland som utnyttjade ungdomar. Först senare i mer vuxen ålder kom insikten om vad offren varit med om och anmälan kunde upprättas, och offren få upprättelse (åtminstone genom en dom mot förbrytarna).

Visst, jag kan ha fel men å andra sidan har jag haft rätt många gånger förut. Du får gärna ha dina åsikter, men detta är faktiskt ett diskussionsforum där människor kan delge sina tankar kring olika händelser.

Men framförallt; förbättra din läsförståelse!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in