Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Det är säkert fler våldtäkter mot samma person inom den tiden.
Det där är märkligt, framförallt när det rör sig olika gärningsmän på olika tider och platser, vid upprepade tillfällen. Det är ju ingen "klassisk" våldtäkt i den bemärkelsen. Vem liksom åker tillbaka till samma person och låter sig bli våldtagen igen och ingen, dessutom med två andra individer.
Det måste nästan röra sig om någon ungdom som varit med på det (eller åtminstone i någon mening lurats vara med på det), och i ett tidigare inlägg jag skrev här, hade föräldrarna vetat om det i fyra år och först senare anmält förövarna. Vilket innebär att föräldrarna måste vetat om namnen på förövarna genom sin anmälan, alternativt om de funnits något chatt-historik eller liknande som polisen kunnat spåra.
Ett tänkbart scenario är att föräldrarna vetat om att deras barn hållit på något fuffens och varit ute sent och ljugit och kanske först senare erkänt att de haft sexuella relationer med äldre män. Föräldrarna kan då (som de flesta föräldrar agerat) gått i taket och blivit tokförbannade på sitt barn men inte riktigt veta hur de skulle göra. Försåt fyra år senare när de ser barnet farit illa av det, beslutar de sig för att anmäla. Det är mycket märkligt att inte anmäla direkt anser jag, framförallt om det skulle röra sig om ett "ungt" barn. Därmed får det mig att tro att det rör sig om en tonåring.