Flashback bygger pepparkakshus!
2023-01-29, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234500b
Det e bara för dig att göra en pling till honom när han släpps.
Drygt en månad kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Någon som har det exakta datumet då Oskarsson kan vagga ut ur fängelset som en fågelfri no more er tramdriver?

Han kom till Göteborg i lördags em.. så på måndag ska han väl till soc o få hjälp med boende o ev jobb..
Citera
2023-01-29, 19:28
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virali
Han kom till Göteborg i lördags em.. så på måndag ska han väl till soc o få hjälp med boende o ev jobb..

Spännande. Och intressant att se fortsättningen. Vad som händer nu. Och om han byter namn, som några gissar härinne.

Jag har träffat flera av Alexanders tidigare kollegor på Spårvägen. Och det är långt ifrån alla som känner till den här historian.

Jag trodde att detta blev en stor snackis och att alla på Spårvägen redan känner till vad Oscarsson sysslat med. Men så är inte fallet.

Flera spårvägare har blivit rejält förvånade och reagerade med stor avsmak och avsky inför hans gärningar när de fick reda på gärningarna.
Citera
2023-01-30, 22:28
Medlem
Citat:
Spännande. Och intressant att se fortsättningen. Vad som händer nu. Och om han byter namn, som några gissar härinne.

Jag har träffat flera av Alexanders tidigare kollegor på Spårvägen. Och det är långt ifrån alla som känner till den här historian.

Jag trodde att detta blev en stor snackis och att alla på Spårvägen redan känner till vad Oscarsson sysslat med. Men så är inte fallet.

Flera spårvägare har blivit rejält förvånade och reagerade med stor avsmak och avsky inför hans gärningar när de fick reda på gärningarna.

Han har öppnat ett nytt facebook-konto med sitt namn... så inget bytt där.
Citera
2023-01-31, 01:42
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Han har öppnat ett nytt facebook-konto med sitt namn... så inget bytt där.

Har du möjligtvis en länk? Vore intressant att se hur den är utformad nuförtiden.
Citera
2023-02-01, 00:44
Medlem
Citat:
Har du möjligtvis en länk? Vore intressant att se hur den är utformad nuförtiden.

Nu hade han bytt efternamn...
Jag hittade inte hans facebook igen, men en vän som känner honom väldigt nära uppmanade mig om namnbytet.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100089767937143
Citera
2023-02-01, 05:34
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Nu hade han bytt efternamn...
Jag hittade inte hans facebook igen, men en vän som känner honom väldigt nära uppmanade mig om namnbytet.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100089767937143

Att Alexander (Oscarsson) Jivdal bor här numera, känns inte kul alls med tanke på föremålen till höger i bild, bredvid porten.

Tack för svaret och informationen.
Citera
2023-02-01, 08:57
Medlem
Mogaku-sans avatar
Vem har en bild på gravsten på Facebook? Antar att hans mamma gått bort men ändå.
Helt bedrövligt att han nu bor inpå andra barn. I USA har de väl ett register för våldtäktsmän och pedofiler, borde ju införas även här i Sverige.
Citera
2023-02-01, 16:16
Medlem
Ingen av länkarna till hans Facebook fungerar... Är den bortplockad igen?
Citera
2023-02-01, 19:54
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrebellen
Ingen av länkarna till hans Facebook fungerar... Är den bortplockad igen?
Han har säkert varit här inne och läst och fattat att folk fortfarande är sura på honom för vad han och hans kompisar har gjort mot barn.
Citera
2023-02-02, 07:34
Medlem
Rimligt att Andreas första boende efter avtjänat straff som pedofil är bredvid ett dagis. Verkar vara hög återfallsgrad på sexualförbrytare så känns väl inte jättelämpligt. Eller är det någon form av KBT-pilot?

Är det någon som vet var de två andra i denna pedofilhärva bor numera? Kvar i Göteborg?
Senast redigerad av Gargamelsan 2023-02-02 kl. 07:37.
Citera
2023-02-02, 08:50
Medlem
Hur dum i huvudet är inte den pedofil som efter avtjänat straff väljer att byta efternamn till ett mycket mer särskiljande än det man redan har? Han borde ha bytt till Svensson, om något.
Citera
2023-02-13, 23:17
Medlem
Kolla vem som är ute: https://anonfiles.com/OcFdO4X3yc/75775176-5CFC-4D4A-A37F-45ACC9A48781_png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in