Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-29, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taddaren22
Tror inte att du hade tyckt det var "gammalt" om du var den utsatte...
Lämna tråden om du inte pallar läsa uppdateringar, eller vad vinner du på det?
Är du en av dem?

"uppdateringar"? det är ju gammalt du lägger upp, har du nåt nytt o komma me så fine men detta har vi ju läst!
Citera
2024-05-29, 11:48
Medlem
Men jag hade inte läst det..
Citera
2024-05-29, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmort
"uppdateringar"? det är ju gammalt du lägger upp, har du nåt nytt o komma me så fine men detta har vi ju läst!
vad har jag skickat upp som är gammalt menar du?
Spelar ingen roll vad någon skickar upp och hur gammalt det är, du har försvarat dessa 3 män redan när du börja skriva i tråden...
Citera
2024-06-24, 23:23
Medlem
Flashback4Evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det vet han säkert! Anders källåker dömdes 2020 till 5års fängelse för gissar vad. Dom här killarna har bara ett intresse. Googla källåker så förstår du.

Oh fan...
Citat:
1 600 timmar film som alla innehöll skildringar av övergrepp mot barn
Behöver inte läsa mer.
Citera
2024-06-24, 23:31
Medlem
Flashback4Evers avatar
Fick precis nya bilder från min källa:

Tidigare profilbild: (Varning naket) https://i.ibb.co/D5HzfgK/AO1.jpg

Ny profilbild (3 tim sedan): https://i.ibb.co/pwN3kCM/AO2.jpg
Citera
2024-10-22, 19:34
Medlem
Tortellis avatar
Är det någon som vet hur det går för Oscarsson och Co? Personligen känns Oscarsson som en lös kanon! Jag såg ovan inlägg att Oscarsson och källåker är polare med varandra.
Citera
2024-10-22, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Är det någon som vet hur det går för Oscarsson och Co? Personligen känns Oscarsson som en lös kanon! Jag såg ovan inlägg att Oscarsson och källåker är polare med varandra.

Att döma av AOs nya profilbild på Facebook bor han kvar i samma område som tidigare. Han skriver även att han söker jobb och att det är svårt få jobb som IT-tekniker. Jag skulle vilja påstå att det är omöjligt för honom att få ett It-jobb eftersom ingen arbetsgivare vill anställa en dömd pedofil våldtäktsman och för den typen av anställningar görs i princip alltid en kontroll mot Lexbaseliknande tjänster.
Citera
2024-10-22, 19:54
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Att döma av AOs nya profilbild på Facebook bor han kvar i samma område som tidigare. Han skriver även att han söker jobb och att det är svårt få jobb som IT-tekniker. Jag skulle vilja påstå att det är omöjligt för honom att få ett It-jobb eftersom ingen arbetsgivare vill anställa en dömd pedofil våldtäktsman och för den typen av anställningar görs i princip alltid en kontroll mot Lexbaseliknande tjänster.
Jag trodde att han hade skyddad id? Karln förstår inte vad han har gjort, det är min uppfattning. Lägger ut foton på sig själv efter fängelset. Jösses.
Citera
2024-10-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag trodde att han hade skyddad id? Karln förstår inte vad han har gjort, det är min uppfattning. Lägger ut foton på sig själv efter fängelset. Jösses.

Jag hittade inte hans adress vid en snabb sökning så du kanske har rätt. Men hans Facebook är ju öppen.
Citera
2024-10-23, 18:30
Medlem
AO hänger mycket på Threads där han beklagar sig över att han inte fått jobb, trots att han har sökt 150 jobb. Visar ingen ånger alls.
Citera
2024-10-23, 18:52
Citat:
Ursprungligen postat av DrPwgym
Flera män sitter häktade i Göteborg som jobbar på SJ och Spårvägen med att bla köra spårvagn.
Mål nr B 2442-18.
De är misstänkta för flera fall av våldtäkt mot barn samt sexuellt övergrepp mot barn. Gärningarna är ifrån 2012 bla. Offer är pojkar eftersom de häktade är homosexuella.
De häktades allihopa för ca 3 veckor sedan och restriktioner har dem.
Det finns bilder på männen på Facebook och flera av deras vänner där är informerade.

Någon som känner till dem?

Screenshot_20190219_193351.jpg

Screenshot_20190219_185013.jpg

Screenshot_20190219_184251.jpg

Fy! Dem vill man inte åka med
Citera
2024-10-23, 19:16
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theywannabe12
AO hänger mycket på Threads där han beklagar sig över att han inte fått jobb, trots att han har sökt 150 jobb. Visar ingen ånger alls.
Jag tror inte att Alexander förstår att det han har gjort är det som står längst ner på samhällets stege och att han är föraktad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in