2022-12-02, 15:44
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Han är fortfarande lika ful och fet och har en pytteliten kuk. Hur någon kan tro att han skulle vara mer framgångsrik i homosexuella kretsar än han tidigare varit i jakten på kvinnor övergår mitt förstånd. Detta är en extremt oattraktiv person, 1/10 på snyggskalan. Det fanns en anledning till att han tvingade sig på en liten pojke. Inga vuxna vill ha honom och att tvinga sig på en jämnårig är svårt för en sådan fatso.

Många tror nog att homosexuella män är supersnygga och högattraktiva. Men det finns säkert lika många homosexuella män, som helt struntar i både utseende, hygien och allmän stil, som det finns Christer Lindarw-homosexuella män.

För att låta lite fördomsfull. Men det finns säkert flera riktigt ofräscha och motbjudande homosexuella killar som nog kan tänka sig lite haligali med en kille som Oskarsson. Alla homosexuella män och kvinnor ser inte ut som om de kom från Fashion Week eller varit på Coachella i Kalifornien.
Citera
2022-12-29, 16:29
Medlem
Ok du har alltså sett längden på snorren 😳
Hur i hela fridens dagar orkar ni sitta bakom era skärmar och dömma andra människor 🤔
Hur är ni själva funtade 🤢
Citera
2022-12-29, 16:32
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruthisen
Hur i hela fridens dagar orkar ni sitta bakom era skärmar och dömma andra människor 🤔

Alexander la själv upp bilder på sin micropenis på internet. Dessa länkades i tråden
Citera
2022-12-29, 16:43
Medlem
Ok
Men varför denna nyfikenhet då på att kolla hans foto ?
Citera
2022-12-29, 19:44
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Du har ett gäng diagnoser va?
Citera
2022-12-30, 18:01
Medlem
Varför skulle jag ha det 😂
För att jag nyfiket ställer lite frågor 🤔
Nädu så lätt blir man inte diagnostiserad
Ha ett bra nytt år nu och hoppas ni är friska, det går ju mkt skit nu 🙈
Citera
2022-12-31, 22:31
Medlem
Citat:
Varför skulle jag ha det 😂
För att jag nyfiket ställer lite frågor 🤔
Nädu så lätt blir man inte diagnostiserad
Ha ett bra nytt år nu och hoppas ni är friska, det går ju mkt skit nu 🙈

Det var väl du som påstod att han blivit ilurad detta?
Om du väljer att förlåta honom är din sak, isåfall förstår jag inte varför du väljer gå in i tråden.
Här finns de människor som ser vidrigheten i det som gjorts och har hållts på under en längre tid.
Ingenting som sagts här kan ens mäta sig i närheten av det som dessa männen har gjort.
Vi står upp för barnen, de som skadar dem ska bli så förminskade så de inte längre når över barnens stortå ens....
Citera
2023-01-03, 00:16
Medlem
Jo jag tycker också det är vidrigt 😥
Mer än vidrigt 😥
Jag har själv blivit utsatt så jag vet även vad det innebär.
Jag kommer aldrig nånsin förstå hur någon kan göra någon annan illa 🤢
Men när det gäller AO så tror jag faktiskt han blivit indragen på nåt sätt.
Jag respekterar vad ni tror och jag förstår att ni står upp för barn / ungdomar. Men var fanns ni jag hade behövt er ( för mer än 40 år sen )
Citera
2023-01-03, 04:43
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Jo jag tycker också det är vidrigt 😥
Mer än vidrigt 😥
Jag har själv blivit utsatt så jag vet även vad det innebär.
Jag kommer aldrig nånsin förstå hur någon kan göra någon annan illa 🤢
Men när det gäller AO så tror jag faktiskt han blivit indragen på nåt sätt.
Jag respekterar vad ni tror och jag förstår att ni står upp för barn / ungdomar. Men var fanns ni jag hade behövt er ( för mer än 40 år sen )

Vill börja med att beklaga det du varit med om.

Alexander Oskarsson har inte blivit indragen i någonting, utan helt själv administrerat sexuell kontakt med en minderårig pojke som sökt sig till livet kring spårvagnarna.

Brottsoffret åkte med Oskarsson på dennes turer och det ledde sedermera till att pojken blev hänsynslöst utsatt av Oskarsson för sexuella övergrepp vid flera tillfällen.

Alexander Oskarsson var desperat i sitt sökande efter någon människa som han hoppades kunna ge honom sex. Desperationen var så stor och så intensiv att Oskarsson inte tog hänsyn till ålder.

Oskarsson är som ett stort ledset barn, men han har solklart begått ett mycket allvarligt och grovt brott. Att förgripa sig på en minderårig kille flertalet gånger.

Därför är det helt rätt att Oskarsson blev dömd som han blev. Men, han lär ju bli frigiven nu inom några veckor. Och då lär han ju fortsätta sitt sökande efter nya barn att förgripa sig på. Tyvärr.

Den sexuella parafilin pedofili går aldrig att bota eller släcka ut. Det är en sjuk och bisarr livslång sexuell läggning. Och Alexander Oskarsson har visat att han är en utåtagerande pedofil.
Citera
2023-01-03, 11:35
Medlem
Det är självklart hemskt att även du själv blivit utsatt och jag hoppas på att den skyldige fick ett ruttet liv.
Men det finns ingenting som säger att AO blivit inlurad i detta, FUP:en finns att läsa och det är tydligt hur han har en ledande roll bland dessa 3 när det kommer till just dessa fall.
Chatthistoriken han har visar även den ett tydligt mönster i det.
Citera
2023-01-06, 22:03
Medlem
Ok
Tack
Citera
2023-01-07, 03:37
Moderator
Parongatans avatar
Någon som har det exakta datumet då Oskarsson kan vagga ut ur fängelset som en fågelfri no more er tramdriver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in