Citat:
Ursprungligen postat av
ruthisen
Jo jag tycker också det är vidrigt 😥
Mer än vidrigt 😥
Jag har själv blivit utsatt så jag vet även vad det innebär.
Jag kommer aldrig nånsin förstå hur någon kan göra någon annan illa 🤢
Men när det gäller AO så tror jag faktiskt han blivit indragen på nåt sätt.
Jag respekterar vad ni tror och jag förstår att ni står upp för barn / ungdomar. Men var fanns ni jag hade behövt er ( för mer än 40 år sen )
Vill börja med att beklaga det du varit med om.
Alexander Oskarsson har inte blivit indragen i någonting, utan helt själv administrerat sexuell kontakt med en minderårig pojke som sökt sig till livet kring spårvagnarna.
Brottsoffret åkte med Oskarsson på dennes turer och det ledde sedermera till att pojken blev hänsynslöst utsatt av Oskarsson för sexuella övergrepp vid flera tillfällen.
Alexander Oskarsson var desperat i sitt sökande efter någon människa som han hoppades kunna ge honom sex. Desperationen var så stor och så intensiv att Oskarsson inte tog hänsyn till ålder.
Oskarsson är som ett stort ledset barn, men han har solklart begått ett mycket allvarligt och grovt brott. Att förgripa sig på en minderårig kille flertalet gånger.
Därför är det helt rätt att Oskarsson blev dömd som han blev. Men, han lär ju bli frigiven nu inom några veckor. Och då lär han ju fortsätta sitt sökande efter nya barn att förgripa sig på. Tyvärr.
Den sexuella parafilin pedofili går aldrig att bota eller släcka ut. Det är en sjuk och bisarr livslång sexuell läggning. Och Alexander Oskarsson har visat att han är en utåtagerande pedofil.