Citat:
Ursprungligen postat av
Tandguld
Tack för en utförlig sammanfattning av hans patetiska livsföring! Är källan uteslutande hans instagram?
Tack själv!
Ja, uteslutande Instagram, Google, Facebook och andra öppna kanaler där man kunde följa honom på olika sätt. Jag råkade på honom av en ren slump, på Instagram, där jag reagerade på hans torra och bitska humor.
Och att han var väldigt annorlunda, och flyttade fram gränserna för vad som skulle kunna vara mycket pinsamt för honom själv. Att vara såpass överviktig. Men ändå "dansa", och lägga upp det. Jag känner honom inte alls, eller har någon som helst kontakt med honom, varken nu eller innan.
Däremot är han en annorlunda figur som var fascinerande att hålla koll på. Att han sedan visade sig vara pedofil, är bara ledsamt och tragiskt. Men, hela hans existens är tragisk. Skriker ensamhet, och vädjade i var och var annat klipp om att han skulle vilja gå ut på dejt med någon tjej. Men, ingen nappade.
Att han gillar "korv" (killar), var inget han på något sätt visade eller talade högt om. Han hade några tunna killkompisar som han åkte på olika resor med, och postade bilder på Instagram. De såg ut som att de hade asperger, hela bunten. Inget ont om asperger.
Däremot kändes det som att AO hade många hemligheter och saker han inte ville prata högt om. Han satt ofta och ventilerade sitt vemod över att vara singel och att aldrig någonsin haft en flickvän. Och att han var styvt trettio år gammal, men ändå inte kommit "längre".
Att han sedan visat sig vara ett riktigt sjukt äckel som utnyttjat minderåriga pojkar, och både rullat skinn med och åt dem. Och pillat in fingrarna i deras rumpor, är så sjukt att man saknar talföre faktiskt. Jag tror att AO var - och är - så otroligt ensam, att sällskapet inte spelade någon som helst roll. Vem som än kunde tänkas umgås med honom, var välkommen.
Och AO:s offer verkade vara otroligt vilsna småpojkar som tydde sig till AO. Något AO själv utnyttjade genom sina vedervärdiga handlingar. Jag tror antingen att AO kommer att ta sitt liv, eller flytta till en helt annan stad.
Eller, belamra sig hemma i Strömmensberg, bli förtidspensionär, byta namn och inte gå utanför dörren något mer. Och äta sig ännu mer överviktig. Det här är bara tragik, hela vägen. Stackars AO:s föräldrar, och givetvis hans övriga offer och deras anhöriga.