Citat:
Ursprungligen postat av
AnybodyOutThere
Jag skulle väldigt gärna vilja få svar på min senaste kommentar av ett inlägg publicerat av dig. Det finns egentligen bara en anledning. Jag uppfattar det som om du lägger en del av skulden på barnens mamma Karin, vilket jag inte kan se är lämpligt överhuvudtaget. Det liksom passar sig inte i ett sådant här tragiskt fall då det enda överlevande brottsoffret som finns kvar är barnens mamma. Återigen beklagar sorgen! Du får hemskt gärna förklara det inlägg som jag valt att kommentera tidigare ikväll så att jag inte riskerar att bli sedd som någon som lägger orden i din mun.
Jag har sagt allt jag både kan och vill säga. Det går lätt att läsa mina inlägg om du går in på min profil. Då kan du också läsa att jag inte kommer att gå in på mer detaljer än vad jag redan gjort.
Som jag tidigare också påpekat, det finns ingen förlåtelse för det SR gjort. Och självklart är det inte KAs FEL att det slutade så där. Jag säger bara att det hänt saker under vägen som gjort att hon är en bidragande faktor till att han var så totalt trasig. Och då menar jag inte ”att hon lämnat” eller ”träffat en afghan” eller vad det nu berättas om.
Hon vet nog tyvärr säkert också med sig att hon gick för långt i vissa saker som skedde i direkt anslutning till morden. Därmed inte sagt att det är hennes fel. Dock är detta en av anledningarna till att jag helst inte kommenterar. Eftersom jag borde hata S så jävla mycket och inte säga nåt ont om K, så jag blir lynchad om jag gör det.
Så. Nu menar jag faktiskt allvar med att inte kommentera mer. Oavsett följdfrågor. Vissa svar kanske blir offentliga så småningom, vissa inte. Tills dess lämnar jag FB-användarna att fortsätta spekulera i psykoser, psykopater, afghaner och arv.
Jag fortsätter med min vardag så länge.
Ha det gott!