2019-01-27, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Samuel var fortfarande en cuck, ett misstag att han ens föddes. Hade han inte föds hade barnen inte behövt bli mördade av detta avskrap till människa.

Det hade varit jävligt kul att se vad alla dessa som skickar varma tankar till Samuel hade sagt om deras barn blev brutalt mördade av någon.

Vad hade dessa tyckt om mördarens vänner gick in på dennes Facebook och skrev. Ja han mördade några barn, men Framförallt är han en varm och kärleksfull person som var lite ledsen. Jag tycker ni föräldrar ska gå vidare och sluta skyll på märdaren, det är inte hans fel hjärta hjärta.

Helvete heller. Barnamördare är värda NOLL.

Detta är något så fruktansvärt hemskt. Jag, som inte kände dessa små barn, tänker på dem dagligen. De får aldrig mer leka i snön, de får aldrig mer bada o leka ute på sommaren, de får aldrig mer leka med sina kompisar, aldrig mer fira födelsedagar och jul, de får aldrig växa upp och leva sina liv, tack vare deras pappa! Kan man annat än hata en sådan människa??
Citera
2019-01-27, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Försökte skicka den förut men uppladdningen går för långsamt. Tankade den förut nämligen så den ligger offline på telefonen.

men ladda upp den på minfil . com och låt den ladda?
Citera
2019-01-27, 18:00
Medlem
Ygg3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escen
men ladda upp den på minfil . com och låt den ladda?

Filmen är uppe sen länge...
Citera
2019-01-27, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Lite väl snabbt att söka efter ny bostad..men det kanske är jag..

Tycker du det? Ja, dels är hyresvärden död och dels hände det hemska saker på gården så jag skulle inte vilja bo där en dag till!!
Citera
2019-01-27, 18:01
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
Det här handlade nog inte alls om barnen överhuvudtaget. Det är en mix av: sorg från föräldrars och bästa vännens död, det är en separation, det är känslan att ha blivit bortvald, det är svartsjuka, det är ekonomisk ruin (?). Han knäcktes. Och tyckte uppenbarligen det var en bra idé att förutom ta livet av sig själv, passa på att straffa barnens mamma. Barnen blev ett redskap. Han ville skicka ett budskap till barnens mamma samtidigt som han själv slapp livet. Tror jag. Det kan naturligtvis varit enbart exet allt handlade om. Det är ju henne han nämner hela tiden. Fan vet.

Jag tror också att det är en kombination av flera faktorer. Det krävs extremt mycket för att kunna döda sina barn.
Citera
2019-01-27, 18:02
Medlem
whatthefucks avatar
Om min man lämnar mig och jag dödar våra barn och mig själv för att jag känner mig sviken, sårad etc.. Är det hans fel då?
Hur kan han bära det ansvaret?
Hur ska han ha koll på allt jag gör hela tiden? Det blir ju ett heltidsjobb om han ska ha ansvaret över det jag väljer att göra och konsekvenserna av det, förhindra att jag gör något dumt. För han kommer ju bära det ansvaret.
Eller tvärtom, om jag ska bära ansvaret över hans handlingar. Då lär jag ju förhindra att han gör något dumt. Orka... Så sjukt tankesätt.

Hör ni inte hur urbota dumt det låter?

Nu menar jag såklart de som tycker mamman bär ansvaret.
Senast redigerad av whatthefuck 2019-01-27 kl. 18:05.
Citera
2019-01-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SitnamRumel
1. Om du är man är väl en definitionsfråga.
2. Jag har nu läst dina inlägg i tråden. Korta meningar utan djupare resonemang. Allt verkar gå ut på att mamman är god och mannen är ond. Ren spekulation från din sida om nästan allt.
3. Kanske var det något sådant som mamman och Anabolafghan sade till honom. Det är alltid fascinerande när sk goda människor av misstag visar vem dom verkligen är. FEGA MOBBARE! En av de största orsakerna till sälvmord är just mobbare som du. Tänk om du en vacker dag kunde inse ditt ansvar med ditt mobbande.

Tråkigt med att dessa människor skall förpesta tråden med icke trådrelaterat hat. Är det någon som har mer information om Anabolafghanen. Jag tror att där en stor del av förklaringen till vad som har skett. Tänk om ni var två småbarn som var tvungna att sluta umgås med dina lugna, stabila pappa för att i stället vara tvungna att kalla Anabolafghan för din pappa och behöva stå ut med hans anabolraseri. Kanske var det bäst att det blev som det blev?

Personer som går på anabola är helt oberäkneliga. Bör nog inte ha ansvar för barn i första hand. Långt ifrån optimalt iaf.
Citera
2019-01-27, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Om min man lämnar mig och jag dödar våra barn och mig själv för att jag känner mig sviken, sårad etc.. Är det hans fel då?
Hur kan han bära det ansvaret?
Hur ska han ha koll på allt jag gör hela tiden? Det blir ju ett heltidsjobb om han ska ha ansvaret över det jag väljer att göra och konsekvenserna av det, förhindra att jag gör något dumt. För han kommer ju bära det ansvaret.
Eller tvärtom, om jag ska bära ansvaret över hans handlingar. Då lär jag ju förhindra att han gör något dumt. Orka... Så sjukt tankesätt.

Hör ni inte hur urbota dumt det låter?

Nu menar jag såklart de som tycker mamman bär ansvaret.

Man ansvarar för dina egna handlingar. Svårare än så är det inte. Blir mörkrädd när jag läser hur folk försvarar han och tycker synd om honom. Men det finns folk till allt.
Citera
2019-01-27, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Tyvärr är det många gånger så det fungerar.
Det mest ondskefulla har ju utförts av kvinnor senaste åren.
Du skriver flera inlägg om att Karin är lik en psykopat i sitt beteende. Har du träffat henne personligen eller vill du bringa lite andra perspektiv till tråden?
Citera
2019-01-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Du skriver flera inlägg om att Karin är lik en psykopat i sitt beteende. Har du träffat henne personligen eller vill du bringa lite andra perspektiv till tråden?

Han bara hatar kvinnor. Rätt tydligt i hans inlägg. Inte kommit med en konkret sak sen han börja skriva i tråden.
Citera
2019-01-27, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hon kan ta sig till vad som helst för att jävlas med honom tyvärr
Hur kan du veta det, lär fråga igen. Kände/Känner du dem?
Citera
2019-01-27, 18:29
Medlem
Jösses vilka människor det finns, vet inte om man ska skratta eller gråta.

Mamman har satt ett hjärta på en fin bild och även skrivit "nice". Då är hon tydligen tillsammans med den personen!! Det är ju inte klokt, hur sjutton kan det fortsätta att pratas om detta!!
.
Skrev igår att jag satt många hjärtan på facebook, då har jag än jäkla massa förhållanden med både kvinnor o män o även pedofil, så många barnfotografier som jag gett hjärtan.

Kan man inte lämna denna mamma utanför detta!!

Tänk istället på henne med kärlek o värme, hon har nu en lååååång väg att gå. <3

Jag tänker på henne varje dag o smärtan hon måste känna, så frukansvärd tragedi för henne!!

Jag hoppas verkligen hon får den hjälp hon behöver o kärlek från sina vänner o familj. <3 <3 <3

Tänder 3 ljus ikväll med 1 för mamman 1 för Walter 1 för Melker <3 <3 <3

Ps. Alla människor får ta ansvar för sina handlingar!! Har man det väldigt svårt så berättar man sanningen , hur man tänker o känner...annars får mman inte den hjälp man behöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in