På 70-talet snackades det länge om att T***Y varit inblandad i en av två våldtäkter som utfördes samma dag av några som tillhörde denna släkt. Den ena våldtäkten utfördes mot en liten flicka och den andra mot en gammal tant!
Jag vet inte om nåt av detta var sant men det kanske är nån annan känner till! En hel del i den släkten ställde ju till ganska mycket sorgliga saker under denna tidsepok! De sparkade ihjäl Gunnilses målvakt Keckis och knivbladen glimmade ganska i meningslösa våldsaktioner!
Jag hade personligen inga problem med de flesta av dem men vid ett tillfälle var det en snubbe, tror han hade ett emaljöga och hade förlorat en fot som var på gränsen till att ställa till det! Det var mitt första möte med flockdjur eftersom de andra broderligt ställde upp för honom fast de visste att han gjorde helt fel och var ute på hal is!
Citat:
Ursprungligen postat av Labolinas Lina
Hade AE alibi eller något annan som avskrev honom som misstänkt? Jag såg ett avsnitt på efterlyst där Leif GW förklarade likheten och det verkligen kändes som samma gärningsman. Skulle tydligen t.ex saknas fotografiet av offret i plånboken, i båda fallen.