2009-03-19, 18:26
Medlem
Pörrs avatar
Det hade ju varit skönt om det kunde lösas, även om ingenting tyder på det. Jag har, som så många andra i tråden, bott intill och genade alltid genom kyrkogården när man skulle hem på nätterna (alldeles för jobbigt att ta sig runt om).
Citera
2009-03-20, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Du kan glömma AE, han har ingenting med mordet på Malin att göra. Det är redan utrett och avfärdat.

Ok , var stod det att han var avförd ?
Jag har bara sett att Plisn skulle se på ev samband !
Citera
2009-03-20, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AelgenTheKung
Ok , var stod det att han var avförd ?
Jag har bara sett att Plisn skulle se på ev samband !
Jag vet bara att han är avförd eller rättare sagt, han har aldrig varit misstänkt ens, det är mest på FB och i nån kvällstidn. som det spekulerats. Det är en annan snubbe som fortfarande är intressant, han som näms i tråden...
mvh N
Citera
2009-03-21, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Jag vet bara att han är avförd eller rättare sagt, han har aldrig varit misstänkt ens, det är mest på FB och i nån kvällstidn. som det spekulerats. Det är en annan snubbe som fortfarande är intressant, han som näms i tråden...
mvh N

Både GW Persson och utredande snut i Gbg sade att detta skall man titta på !

Det jag sett med : strypning - avklädning och trofe tagande är ju väldigt likt ... ?
Citera
2009-05-24, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Det där är hans kusiner + en som är gift med E*a Magnusson. 100% säker.
Så jävla fel du har,,,,Bevis om att många här bara sitter å pratar en massa skit,,,,ger er nu för fan!Är det här nån jävla gissnings lek?
Citera
2009-05-29, 16:00
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanokla
Så jävla fel du har,,,,Bevis om att många här bara sitter å pratar en massa skit,,,,ger er nu för fan!Är det här nån jävla gissnings lek?

Nåt bättre att komma med?
Citera
2009-10-04, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen1
Eller kallas han bara tattare för att han bor i husvagn?

Han ska vara äkta tattare, dvs tillhör den varianten av zigenare som kallas för "resandefolket".

Citat:
Jag kan bara bekräfta att T erkänt för närstående. Om han sedan gjorde det för att "imponera" på likasinnade så är han ju mer korkad än lovligt!

Jag vet att det har hänt förr att T har påstått sig ha begått värre saker än vad som själva verket är sant. Genom att sprida falska rykten om sig själv kan man ju dels så villospår bland eventuella utredare som är en på spåren, och dels bättra på sin image som "farlig".

Jag har hört att T påstått sig ha skurit loss foten på någon. Är detta något som faktiskt hänt, eller något han bara säger för att få bättre anseende hos släktingar och annat umgänge?

Han har för något år sedan setts bryta upp boxar på centralen, mitt bland alla kameror och väktare. Luffaren är ju en parodi på sig själv!

Fråga: är det T som ibland brukar kallas "psykopaten"?

Håller med övriga talare om att en bildpublicering vore ytterst önskvärd.
Citera
2009-12-16, 18:19
Medlem
GuzziLagos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Det är han som polisen "vet" utförde dådet. Medlem i en av Göteborgs mest kända kriminella familjer (den med sson-namn). Tattare. De flesta är nog överens om att han gjorde det. Konstigt att de inte lyckats matcha DNA.

vet ocksp vem han är och kan mycket väl tänka mej att det va han. Han är en läskig person som man aldrig vet vart man har.
Citera
2010-03-04, 16:32
Medlem
I gårdagens Efterlyst tog GW återigen upp att Anders Eklunds inblandning borde undersökas, om än bara i en bisats. Det måste vara något mer än modus operandi som får honom att tro så starkt på det här?
Det var i samband med nyheten att Eklund nu skall höras om två andra försvinnanden men GW sade också att han själv precis har förmedlat ett nytt tips om Eklund, eller hur det var.
Kanske ett samband?
Citera
2010-04-01, 15:13
Medlem
Kamphundens avatar
Någon gång, sannolikt under hösten 1994, läste jag ett brev där personen som skrev brevet gjorde en indirekt hänsvisning till platsen där Malins kropp hittades och att han "kände igen platsen". Han syftade då på ett foto på en helt annan kyrkogård. Till saken hör att brevskrivaren är bror till en av de dömda mördarna från Keillers park och bodde vid tiden för mordet i Strömstad. Han borde vid tiden för mordet ha varit kring 17 år. Numera är han uppsminkad bandmedlem i ett större svenskt Gothband.

Utan att ha sett det så kallade "nitbältet" som skulle ha använts till mordvapen, kan detta något ovanliga bälte för personer över 30 ha varit en av anledningarna till förhöret med brodern, liksom andra liknande antydningar som den jag tagit del av (?) Anledningen till att brodern och den så kallade Vlad (AKA Dödsturken) togs in till förhör för mordet vid Keillers park, var just gammalt hederligt skryt som sedan fick vingar till polisen när förhållandet till flickvännen skar sig.
Citera
2010-04-02, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamphunden
Någon gång, sannolikt under hösten 1994, läste jag ett brev där personen som skrev brevet gjorde en indirekt hänsvisning till platsen där Malins kropp hittades och att han "kände igen platsen". Han syftade då på ett foto på en helt annan kyrkogård. Till saken hör att brevskrivaren är bror till en av de dömda mördarna från Keillers park och bodde vid tiden för mordet i Strömstad. Han borde vid tiden för mordet ha varit kring 17 år. Numera är han uppsminkad bandmedlem i ett större svenskt Gothband.

Utan att ha sett det så kallade "nitbältet" som skulle ha använts till mordvapen, kan detta något ovanliga bälte för personer över 30 ha varit en av anledningarna till förhöret med brodern, liksom andra liknande antydningar som den jag tagit del av (?) Anledningen till att brodern och den så kallade Vlad (AKA Dödsturken) togs in till förhör för mordet vid Keillers park, var just gammalt hederligt skryt som sedan fick vingar till polisen när förhållandet till flickvännen skar sig.

Menar du Jon Nödtvets bror?Vad heter goth bandet?
Citera
2010-04-02, 17:52
Medlem
DeGes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BahiaKalle
Menar du Jon Nödtvets bror?Vad heter goth bandet?

Deathstars
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in