2026-06-22, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReturRetur666
Du låtsas kriminalaren, vad hette dom släktingarna som bodde i Kortedala på den tiden (1994)? Nu vill jag att du kommer med något namn eftersom du sitter och säger att släktingar till TS bodde i kortedala.
Du sitter som vanligt och tro att du vet. Du är en löjd av stora mått. TS måste ha röv*nullat dig nån gång Det är inte TS som har gjort detta, han har gjort mycket sjukt men tyvärr är han oskyldig till detta. Att sitta och säga att det är TS utan tillstymmelse till bevis eller något som träffar rätt och det har du inte lyckas med hittills. säger ju allt om dig din gök.

Helt rätt. TS (inte TrådStartaren) är inte gärningsmannen.

Det har blivit någon form av ”sanning” genom masspsykos.

Det var inte en person som dödade henne. Men en av dem är i livet - såvitt jag vet.
Citera
2026-06-22, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld

Det var inte en person som dödade henne. Men en av dem är i livet - såvitt jag vet.

Var får du den här informationen ifrån och vet du något mer?
Citera
2026-06-22, 23:59
Medlem
Sal*nkvist diskuteras i denna tråd:

(FB) Salenkvist Magnusson

Lite väl mycket om T. Sal*nkvist i Malins tråd.
Citera
2026-06-23, 00:20
Medlem
Citat:
Du låtsas kriminalaren, vad hette dom släktingarna som bodde i Kortedala på den tiden (1994)? Nu vill jag att du kommer med något namn eftersom du sitter och säger att släktingar till TS bodde i kortedala.
Du sitter som vanligt och tro att du vet. Du är en löjd av stora mått. TS måste ha röv*nullat dig nån gång Det är inte TS som har gjort detta, han har gjort mycket sjukt men tyvärr är han oskyldig till detta. Att sitta och säga att det är TS utan tillstymmelse till bevis eller något som träffar rätt och det har du inte lyckas med hittills. säger ju allt om dig din gök.

Är benägen att hålla med. Ingen verkar kunna lägga fram en enda punkt i Malins fall som kan kopplas till TS. Han var väl en "typisk" gm pga sin historik, därav låsningen hos polisen, men varför skulle han då gå in på kyrkogården just när poliserna var där? Det som har kommit ut om hur amerikanen agerade de dagarna är klart mest intressant och gör honom hetast. Det måste finnas mycket att säga om honom och hur han raggade på unga tjejer. Även runt mars 1997 när Maria Nilsson på Virginsgatan mötte en engelsktalande man på nattbussen hem från Valand. Var fanns han de dagarna?
Citera
2026-06-23, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valsmoms
Var får du den här informationen ifrån och vet du något mer?

Jag kan inte säga var jag fått infon ifrån, så du får ta det som ovidkommande babbel.

En av GM erkände inför en begränsad krets strax innan han tog sig själv av daga.
Citera
2026-06-23, 21:31
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Du är inte värd att lägga nån energi på din sopa. En av få här som jag totalt ignorerar, finns många idioter men du tar priset.
Citera
2026-06-24, 15:19
Medlem
ReturRetur666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Du är inte värd att lägga nån energi på din sopa. En av få här som jag totalt ignorerar, finns många idioter men du tar priset.
Okej, jag förstår. Du har alltså blivit rö*knullad av TS.
Du om nån är ju efterbliven som vill att folk ska tro att du vet vem som har gjort detta hänsynslösa mord bara för att du har nån slags agg till TS eller att du har fått nån psykos av något slag.
Tror du på fullaste alvar att TS skulle komma undan om han nu skulle ligga bakom detta, då undrar jag vem som är totalt efterbliven. Förresten hur var det nu om TS släkt i Kortedala 1994. Inga namn du kan tänkas dig spy ut, nä just det TS hade ingen släkt vid den tidpunkten som bodde i Kortedala din efterblivna låtsas krimmare...
Ta nu och stäng igen avfallshålet med dig.
Citera
2026-06-26, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld

Vore det då inte rimligt att om man sitter på uppgifter om vem som gjorde det att man tar och sjunger
som en kanariefågel så att Malins mamma åtminstone får den biten?
Du ska alltså vägra en sörjande mor som fick sin dotter mördad det?
Varför? Är det för att du som likt majoriteten här inne låtsas att du vet något du egentligen inte har den blekaste aning om eller är du en sådan där golare har inga polare, livets hårda skola karaktär?
Vi pratar om ett olöst mord på en 16 årig flicka. Det är inget man tittar åt andra hållet och låtsas som det regnar åt. Jag tvivlar på att du vet vem som gjorde det och om du gör det så är jag inte särskilt imponerad över att du låter bli att säga något alls till polisen.
Citera
2026-06-26, 14:48
Medlem
ReturRetur666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckenhimself
Vore det då inte rimligt att om man sitter på uppgifter om vem som gjorde det att man tar och sjunger
som en kanariefågel så att Malins mamma åtminstone får den biten?
Du ska alltså vägra en sörjande mor som fick sin dotter mördad det?
Varför? Är det för att du som likt majoriteten här inne låtsas att du vet något du egentligen inte har den blekaste aning om eller är du en sådan där golare har inga polare, livets hårda skola karaktär?
Vi pratar om ett olöst mord på en 16 årig flicka. Det är inget man tittar åt andra hållet och låtsas som det regnar åt. Jag tvivlar på att du vet vem som gjorde det och om du gör det så är jag inte särskilt imponerad över att du låter bli att säga något alls till polisen.
Det är det som är problemet här, ingen vet ett skit men att sitta och spy ut sitt hat på en person som är hatad av en låtsaskriminalare som säger att han är tvärsäker att det är TS som har gjort det är fan pinsamt. Den som har gjort detta hemska dåd ska röttna i fängelset. Men att sitta och precisera just på en person som det inte finns något tillstymmelse av bevis, inte ens indicier är ju helt sinnessjukt. Den här låtsaskrimmaren kan fan dra något gammalt över sig. Du låtsaspolisen har du själv något att dölja? Kan fan nästan tro det eftersom du är så manisk att det just ska vara TS som ligger bakom det du hittar på.
Citera
2026-06-26, 15:03
Medlem
Citat:
Det är det som är problemet här, ingen vet ett skit men att sitta och spy ut sitt hat på en person som är hatad av en låtsaskriminalare som säger att han är tvärsäker att det är TS som har gjort det är fan pinsamt. Den som har gjort detta hemska dåd ska röttna i fängelset. Men att sitta och precisera just på en person som det inte finns något tillstymmelse av bevis, inte ens indicier är ju helt sinnessjukt. Den här låtsaskrimmaren kan fan dra något gammalt över sig. Du låtsaspolisen har du själv något att dölja? Kan fan nästan tro det eftersom du är så manisk att det just ska vara TS som ligger bakom det du hittar på.
Instämmer helt. Det är folk som har alldeles för mycket fritid som inbillar sig att dom vet vem
som gjort det. Det finns ett ordspråk som heter, If you know it you can show it.
Vilket dom givetvis aldrig kan eftersom dom inte har den blekaste aning om vem som gjort det.
Men att sitta och låtsas veta det och sitta på uppgifter man har hittat på tycks gå alldeles utmärkt.
Det har vi sett gång på gång i den här tråden.
Citera
2026-06-26, 15:20
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Jag bor precis bredvid Östra Kyrkogården. Om du vill kan jag gå ut och se om jag hittar några ledtrådar runt fyndplatsen...kanske hittar jag något som kan leda oss fram till ett gripande.

Hittade du något?
Citera
2026-06-27, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madelenfranskogen
finns det inget exakt gatunummer på Danska vägen där de sista tillhörigheterna hittades och sida av gatan?

Jag är rätt säker på att det sista som hittades där var vid busshållplatsen på Danska vägen mittemot hotell Örgryte. Hållplatsen heter Kärralundsgatan men ligger alltså på Danska vägen. Det finns inget gatunummer just där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in