2026-05-19, 11:39
Medlem
Står lite i gp i dag om mordet
Citera
2026-05-19, 13:03
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack_smack_424

Kanske ska nämna att det ligger bakom betalvägg.

https://www.gp.se/krim/mordet-pa-malin-olsson-det-olosta-fallet-som-erik-nord-bar-med-sig.7a478454-e2ab-44d2-85dc-26432a0ae 4ad
Citera
2026-05-24, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjack_smack_424

Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Kanske ska nämna att det ligger bakom betalvägg.

https://www.gp.se/krim/mordet-pa-malin-olsson-det-olosta-fallet-som-erik-nord-bar-med-sig.7a478454-e2ab-44d2-85dc-26432a0ae 4ad

Står inget särskilt intressant. Zigenaren ska tydligen hängt mycket på kyrkogården nattetid och ska ha setts vid en vattenfontän när polisen först undersökte brottsplatsen, vilket gjorde honom intressant i polisens ögon. Senare ska Malins tillhörigheter upphittats i Kålltorp, nära zigenarens hemvist. Erik Nord är inte alls säker att han hade med mordet att göra.
Citera
2026-05-25, 14:26
Medlem
Vettmaskinens avatar
Den här amerikanen?
Är han svart? Har han barn som vuxit upp i gbg?
Citera
2026-06-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valsmoms
Står inget särskilt intressant. Zigenaren ska tydligen hängt mycket på kyrkogården nattetid och ska ha setts vid en vattenfontän när polisen först undersökte brottsplatsen, vilket gjorde honom intressant i polisens ögon. Senare ska Malins tillhörigheter upphittats i Kålltorp, nära zigenarens hemvist. Erik Nord är inte alls säker att han hade med mordet att göra.

Nej Kortedala
Citera
2026-06-19, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madelenfranskogen
Nej Kortedala
Förlåt, så är det förstås.
Citera
2026-06-19, 21:57
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vettmaskinen
Den här amerikanen?
Är han svart? Har han barn som vuxit upp i gbg?
Nej, inte svart och inga barn i Sverige mig veterligen. Killen har dessutom ingenting med mordet att göra, glöm honom. Ja, jag är säker för jag vet vem som gjorde det.
Citera
2026-06-20, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Nej, inte svart och inga barn i Sverige mig veterligen. Killen har dessutom ingenting med mordet att göra, glöm honom. Ja, jag är säker för jag vet vem som gjorde det.

Oj, om du vet vem som gjorde det så prata med polisen då! Omedelbart. För jäkla surt att sitta och hålla på det i 32 år. Annars är det bara trams att låtsas som att du kan avfärda amerikanen. Låt polisen avgöra det.
Citera
2026-06-20, 13:49
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeculatorNatrix
Oj, om du vet vem som gjorde det så prata med polisen då! Omedelbart. För jäkla surt att sitta och hålla på det i 32 år. Annars är det bara trams att låtsas som att du kan avfärda amerikanen. Låt polisen avgöra det.
Flera poliser i den gamla utredningen och halva Göteborg vet att det var Salenkvist som gjorde det, så det är ingen hemlighet direkt.
Kommunister, pk-iter och hela naiva idiotvänstern vill inte tro på detta men jag och många andra är övertygade om att det var han.
Citera
2026-06-22, 11:30
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valsmoms

Citat:
Ursprungligen postat av Madelenfranskogen
Nej Kortedala
Nej valsmoms har rätt i att de flesta tillhörigheter hittades på Danska Vägen nära Kålltorp där Salenkvist höll till.
Den sista tillhörigheten, en bild på Malin från ett identitetskort hittades i Kortedala, vid en spårvagnshållplats med tydlig koppling till Salenkvist, en adress till en släkting som han ofta åkte till.
Citera
2026-06-22, 15:56
Medlem
ReturRetur666s avatar
Citat:
Nej valsmoms har rätt i att de flesta tillhörigheter hittades på Danska Vägen nära Kålltorp där Salenkvist höll till.
Den sista tillhörigheten, en bild på Malin från ett identitetskort hittades i Kortedala, vid en spårvagnshållplats med tydlig koppling till Salenkvist, en adress till en släkting som han ofta åkte till.
Du låtsas kriminalaren, vad hette dom släktingarna som bodde i Kortedala på den tiden (1994)? Nu vill jag att du kommer med något namn eftersom du sitter och säger att släktingar till TS bodde i kortedala.
Du sitter som vanligt och tro att du vet. Du är en löjd av stora mått. TS måste ha röv*nullat dig nån gång Det är inte TS som har gjort detta, han har gjort mycket sjukt men tyvärr är han oskyldig till detta. Att sitta och säga att det är TS utan tillstymmelse till bevis eller något som träffar rätt och det har du inte lyckas med hittills. säger ju allt om dig din gök.
Senast redigerad av ReturRetur666 2026-06-22 kl. 15:59.
Citera
2026-06-22, 21:42
Medlem
Citat:

finns det inget exakt gatunummer på Danska vägen där de sista tillhörigheterna hittades och sida av gatan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in