2020-12-23, 11:58
Medlem
Han var riktigt förbannad dödade henne i ursinne sen klädde han av henne så hon skulle se ut som en slampa
Han var så arg på henne så han sket i det i stunden den timmen efter mordet kunde han stått för det om han torska
En hämd för hon tyckte han var en äckelgubbe som gick på porrklubb
Citera
2020-12-23, 12:11
Medlem
Att bh-n hänger på trekvarten å andra kläder ligger utslängda kanske mördaren vill få Malin till å vara en strippa
Citera
2020-12-24, 12:05
Medlem
Hittar vi babydollmannen så har vi löst mordet helt säkert
Citera
2020-12-30, 10:43
Medlem
Vem är det Leif G W Persson tror på som gärningsman? Han blandade ihop korten rejält när Jenny Strömstedt eller Camilla Kvartoft pratade om det i TV.
Citera
2020-12-30, 13:50
Medlem
Jag tyckte han hinta åt den som dom kunde binda till cykelstölden mr T
Men som sagt han var inte lätt å förstå
Jag tror han är oskyldig
Citera
2020-12-30, 14:02
Medlem
Vissa skriver att Malin gick förbi porrklubben å va full mucka gräl med nån snubbe
Jag tror hon gick förbi och det kommer ut nån eller står nån i direkt anslutning till porrklubben
Han fäller en kommentar å hon svar giftigt
Sen är det igång vittnen säger att dem hör barnskrik redan då är gm fysisk kanske bara tar tag i henne men en början på slutet
Citera
2020-12-30, 14:10
Medlem
En lampa kanske tänds efter hennes skrik gm sticker åt ett håll Malin vill inte gå åt samma håll då blir det mot redbergsplatsen
Adrenalinet pumpar en del därför upplevs hon som glad och uppåt av vittnen
Citera
2020-12-30, 14:41
Medlem
Porrklubben kan ha hyrts av naserligan på den tiden så jag tror tvärtemot gw
Att gm kan mycket väl vara av utländsk härkomst
Citera
2020-12-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leorardlake
Vissa skriver att Malin gick förbi porrklubben å va full mucka gräl med nån snubbe
Jag tror hon gick förbi och det kommer ut nån eller står nån i direkt anslutning till porrklubben
Han fäller en kommentar å hon svar giftigt
Sen är det igång vittnen säger att dem hör barnskrik redan då är gm fysisk kanske bara tar tag i henne men en början på slutet

Bråket är explosivt då gm kan vara av utländsk härkomst kanske en krigsskadad från Balkan
Och så Malin som kan varit främlingsfientlig
Citera
2021-01-03, 01:31
Medlem
Du verkar vara VÄLDIGT insatt Leorardlake?
Citera
2021-01-03, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leorardlake
Bråket är explosivt då gm kan vara av utländsk härkomst kanske en krigsskadad från Balkan
Och så Malin som kan varit främlingsfientlig

Förstår jag dig rätt nu att när du säger att "Malin kan ha varit främlingsfientlig" så menar du egentligen att hon i så fall inte frivilligt ville bli utsatt för ett sexuellt övergrepp av en invandrare? Det är så vänstern brukar säga i dolda ordalag.
Citera
2021-01-03, 22:05
Medlem
Nä jag menar att gw säger att gm inte är av utländsk härkomst det kan man spekulera i vad han får det ifrån ,
Det jag menar är att utredningen verkar bygga på att hon gick in frivilligt
Så kanske det inte var
Och att bråket vid porrklubben kanske tog mer fart för att Malin var främlingsfientlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in