2025-04-18, 12:16
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wellmann
veldig long shot her men jeg ser at PSS liker m*tk*l b*tews profilbilde p fb

Ja det er et langskudd, men hva sikter du etter? Tenker du Betew kan ha noe med
AEs forsvinning gjre? Jeg tenker at saken hadde vrt lst n hvis en s profilert
(og uforutsigbar) type var medvirkende. Men n er det jo over for ham uansett.

Ser forvrig at PSS har endret bakgrunnsbildet p sin profil, s da har vi vel
en bekreftelse p at han faktisk er ute av fengsel, eller i hvertfall at han har
(hatt) tilgang til internett det siste ret.
Citera
2025-04-18, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Ja det er et langskudd, men hva sikter du etter? Tenker du Betew kan ha noe med
AEs forsvinning gjre? Jeg tenker at saken hadde vrt lst n hvis en s profilert
(og uforutsigbar) type var medvirkende. Men n er det jo over for ham uansett.

Ser forvrig at PSS har endret bakgrunnsbildet p sin profil, s da har vi vel
en bekreftelse p at han faktisk er ute av fengsel, eller i hvertfall at han har
(hatt) tilgang til internett det siste ret.

Jeg tviler ogs p at han har hatt srlig med dette gjre, likevel har han spass stort nettverk at det ikke ville overraske meg dersom han har ftt vite noe han ikke burde. Jeg har ogs inntrykk av at det er vanlig at innsatte planlegger bde fiktiv og faktisk kriminalitet
Citera
2025-04-18, 12:58
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Jeg tviler ogs p at han har hatt srlig med dette gjre, likevel har han spass stort nettverk at det ikke ville overraske meg dersom han har ftt vite noe han ikke burde. Jeg har ogs inntrykk av at det er vanlig at innsatte planlegger bde fiktiv og faktisk kriminalitet

Tenker du han har ftt nyss i noe om forsvinningen mens han nylig satt inne?
Jeg skjnner ikke helt hvor du vil hen.
Citera
2025-04-18, 14:04
Medlem
Citat:
Tenker du han har ftt nyss i noe om forsvinningen mens han nylig satt inne?
Jeg skjnner ikke helt hvor du vil hen.

jeg tenker frst og fremst at det er litt skt, men enten vrt med planlegge i fengsel, ftt nyss fra noen medinnsatte, eller ftt nyss n i ettertid.
Citera
2025-04-18, 14:16
Medlem
Citat:

Han er, i flge VG, funnet skutt og drept i et rolig boligstrk p Oppsal, skjrtorsdag denne MB.
Citera
2025-04-18, 15:03
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
For vre enda mer konspiratorisk er det jo andre nokasranere med tilknytning svrt nrme sloraveien

Toska ble nevnt tidlig i trden som en potensiell kandidat.

Lrenskog er uansett fullt av tungt kriminelle folk. Mange av dem har vrt diskutert her.
Citera
2025-04-18, 15:10
Medlem
Citat:
Sprsmlet blir jo hvor mange eldre menn med akkurat dette ganglaget som gikk akkurat den ruta p akkurat dette tidspunktet akkurat den dagen, som attptil ble spass interessant for politiet at en lengre overvkningsvideo ble publisert bredt i alle medier i flere mneder fordi denne personen var ansett som et mulig viktig "vitne".

Hvorfor har man da ikke publisert flere videoer av lignende eldre menn med slikt ganglag gende diverse ruter rundt i Lrenskog-omrdet? Hvor mange av dem gikk f.eks tur rundt Langvannet den dagen - det kan jo potensielt ha vrt hundrevis av dem? Hvorfor er ikke de etterlyst som vitner? Hvis det alts er "veldig mange eldre menn" med slikt ganglag.

Politiet vet s inderlig vel at denne hettemannen er nettopp den de mistenkte denne for vre. Det har gjort at de har endret tidslinjen for hennes frakt vekk fra boligen til mellom 10.07 og 11.12. I dette tidsrommet er deres eneste kjente gjorte observasjon hettemannen som kan ses p ulike videoklipp mellom ca 10.22 og 11. Det finnes ingen andre holdepunkter for falle ned p denne tidslinjen.
Citera
2025-04-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Politiet vet s inderlig vel at denne hettemannen er nettopp den de mistenkte denne for vre. Det har gjort at de har endret tidslinjen for hennes frakt vekk fra boligen til mellom 10.07 og 11.12. I dette tidsrommet er deres eneste kjente gjorte observasjon hettemannen som kan ses p ulike videoklipp mellom ca 10.22 og 11. Det finnes ingen andre holdepunkter for falle ned p denne tidslinjen.

Hettemannen tok ikke med seg AE.
Citera
2025-04-18, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Hettemannen tok ikke med seg AE.

Nei det gjorde han ikke. Det gjorde en medhjelper.
Citera
2025-04-18, 16:28
Medlem
Citat:
Nei det gjorde han ikke. Det gjorde en medhjelper.

Personen i 08:56-Amarok single cab?
Citera
2025-04-18, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Personen i 08:56-Amarok single cab?

Si det. Jeg tror mer at freren av den, dyttern, kanskje ikke var den som dumpet henne. Men bilen kan vre den som fraktet henne vekk.
Citera
2025-04-18, 17:15
Medlem
Citat:
Si det. Jeg tror mer at freren av den, dyttern, kanskje ikke var den som dumpet henne. Men bilen kan vre den som fraktet henne vekk.

Dyttern kom alts innom 08:56 i en Amarok single cab. TH hadde mye gjre p jobb, og hadde ikke tid til utfre drapet fr senere. Han sa "ha det" til AE og dyttern. P Futurum kledde han seg om til Hettemannen, og gikk hjem for kvele AE. Etterp byttet kanskje dyttern Amaroken med krykkemannen(?) som tok med seg AE?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in