Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Jeg er enig i at det er lite sannsynlig at den røde bmw-en har vært i S4 den dagen. Hvis den bilen er brukt i forbindelse med bortføringen av AE så har GM sannsynligvis byttet bil en eller flere ganger underveis mellom S4 og Ås tenker jeg.
Vi vet ikke om flere vitner kan ha sett den bilen i Ås eller andre steder og vi vet ikke om de eventuelle vitnene har meldt fra til politiet.
Fetad: GM kan med hensikt ha ventet et sted mellom S4 og Ås før GM kjørte videre mot Ås. En annen ting: "vi har ikke låst oss til at det skjedde mellom 09.14 og 09.48, slik det spekuleres i, fortalte Brøske".
Enten må bilene stjeles eller kjøpes. Utenlanske biler ser en på skiltene. Var det meldt stjålne biler i flertall og spesielt denne. Da hadde eier ropt at det er min bil i beste sendetid.
Kjøpt da? Hvor mye penger kostet denne operasjonen med en drøss med folk som går og villeder, bryter seg inn og legger igjen blodspor som jeg i alle fall ikke skjønner hvordan de fikk tak på, innkjøp av biler. Du legger opp til en kostbar operasjon og en masse logistikk. Og kjørd rundt og inn på steder med null innsyn og bytte. Det er risikabelt, der er alltid en turgjenger i Norge. Helt umilig å være trygg. Jeg skjønner ikke noe av all den riggingen.