Citat:
Ursprungligen postat av
Gassa
Det er helt åpenbart at det er TH selv som har slettet anropsloggen på sin egen telefon.
Eller kan det være en kobling til VE som hevdet han var på Kvitfjell 31.10.2018 da han ikke var på Kvitfjell ?
Personlig tror jeg at TH har evner nok til å slette anropslogg dersom han ønsker å slette disse.
Politiet er jo av den oppfatning at TH ikke kan ha vært alene om dette.
Jeg tror at AEH kan ha blitt drept tidligere enn det man har antatt.
I og med at dette tydeligvis er en planlagt handling så er nok også alle planer for fjerning av spor på åstedet nøye planlagt.
31.10.2018 var en onsdag. Man reiser ikke til Kvitfjell samme dag for så å ha et møte neste dag " av løs karakter ".
TH var jo normalt på kontoret til faste tider. Med unntak av morgenen 31.10. Da var alt " unormalt ". Både med hensyn til ankomst til Futurumbygget samt at han begynner å ringe kona sin kort tid etter ankomst.
Jeg vil tro at dette ikke er første gang ekteparet var på teaterbesøk eller kino.
Var det i så fall helt " normalt " at TH kom ruslende inn på kontoret langt senere enn vanlig ?
2 anrop er slettet fra hans telefon.
For øvrig ser jeg at Holden fremstiller TH nesten som en analfabet. Ikke særlig smart taktikk av Holden.
Det er alltid vanskelig å holde " hodet kaldt " dersom man lyger.