2020-05-04, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Videoen fra gangveien ja. Men det er noe annet med en eventuell bilkjøring mellom arbeidsplass og åsted - en slik eventuell bilkjøring ville vel blitt fanget på film på andre overvåkningskameraer?

Bare hvis det er kameraer der og det var en her som sa senest i dag at det ikke var kameraer på den strekningen.
Citera
2020-05-04, 01:23
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Det er en bra teori!
Også hvis TH er uskyldig, kan GM ha parkert en bil inne i garasjen kvelden i forveien mens ekteparet Hagen var i teateret. GM kan ev ha forstått at TH ev ikke skulle bruke garasjen den kvelden. Ekteparet kom hjem i drosje fra teateret.

Nei nå begynner det å bli seint på kvelden Poirot. Nå tror jeg vi begynner å tulle litt.
Citera
2020-05-04, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Bare hvis det er kameraer der og det var en her som sa senest i dag at det ikke var kameraer på den strekningen.
Var ikke det en strekning som er gangvei(er)?
Kan man kjøre bil på den strekningen på den tiden av døgnet uten at noen reagerer på det?
Citera
2020-05-04, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Nei nå begynner det å bli seint på kvelden Poirot. Nå tror jeg vi begynner å tulle litt.
Jeg vet ikke om du har rett i det
Citera
2020-05-04, 01:25
Medlem
Citat:
Kan man kjøre bil på den strekningen på den tiden av døgnet uten at noen reagerer på det?

Hvis det var kamera der så hadde vi visst om det for lenge siden.
Citera
2020-05-04, 01:29
Avslutad
Citat:
Er det merkelig å hate noe som man mestrer veldig godt?

Noen ganger er det tvingende nødvendig å lære seg å mestre å gjøre ting som man hater å gjøre.
I know! Hvis jeg blir milljardær så skal jeg få andre til å gjøre det.
Citera
2020-05-04, 01:30
Medlem
Citat:
Hvis det var kamera der så hadde vi visst om det for lenge siden.
Du har rett og jeg forstår.
Men:
Citera
2020-05-04, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
I know! Hvis jeg blir milljardær så skal jeg få andre til å gjøre det.
Enig
Citera
2020-05-04, 01:33
Medlem
Citat:
Du har rett og jeg forstår.
Men:

Vet ikke, skjeldent at det er kameraer på gangveier men hvor mange kameraer tror du det er på en strekning på noen hundre meter utenfor sentrum egentlig.
Citera
2020-05-04, 01:38
Medlem
Citat:
Vet ikke, skjeldent at det er kameraer på gangveier men hvor mange kameraer tror du det er på en strekning på noen hundre meter utenfor sentrum egentlig.
Takk for svar! Jeg lurer på om man kan kjøre med bil på den/de gangveiene på den strekningen på den tiden av døgnet uten å bli lagt merke til av eventuelle gående og syklende.
Citera
2020-05-04, 01:43
Medlem
Citat:
Takk for svar! Jeg lurer på om man kan kjøre med bil på den/de gangveiene på den strekningen på den tiden av døgnet uten å bli lagt merke til av eventuelle gående og syklende.

Det beste er nok å kjøre på veien hvis du ikke vil bli lagt merke til, ellers så gikk det å kjøre gangveien fra krysset og til sloraveien. Er ikke verre enn det.

Men jeg skjønner ikke vitsen med å gjøre alt så ulogisk og komplisert når det ikke er komplisert i det hele tatt.
Citera
2020-05-04, 01:45
Medlem
Citat:
Det beste er nok å kjøre på veien hvis du ikke vil bli lagt merke til, ellers så gikk det å kjøre gangveien fra krysset og til sloraveien. Er ikke verre enn det.

Men jeg skjønner ikke vitsen med å gjøre alt så ulogisk og komplisert når det ikke er komplisert i det hele tatt.
Takk! Du har sikkert rett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in