Citat:
Låter fint och blir enklast så. Tror inte du hellerskulle gilla att jag buntade ihop dig med andra mer frågande eller skeptiska personer som finns här. För att undvika missförstånd samt inte lägga ord i din mun så tycker jag det är enklast och schysstast att diskutera på det sättet. Du tar dock ansvar för sånt du slarvat med och det ger jag dig cred för..
Ursprungligen postat av Räsernajs
Sorry, Ghost, skall försöka att behandla dig som en individ.
.
Citat:
Min tur att be om ursäkt.
Det jag nu menade var det, att eftersom jag inte är, i dagsläget, intresserad av att läsa Dianetiken, utan endast nyfiken på Scientologin.
Ibland glömmer jag bort att jag befinner mig på en tråd som enbart tycks diskutera Scientologin då jag har skrivit i Dianetik tråden också.Mitt misstag.
Citat:
Jag kan förstå den synpunkten. Själv kanske min medverkan på denna tråd inte riktigt bygger på en vilja att få upp intresset hos andra utan i den mån jag kan försöka besvara en del frågor för att åtminstone rensa bort en del missförstånd och skvallerpress mentalitet som ibland förekommer. Försökt besvara frågor har jag gjort men min kunskap är som sagt begränsad även om jag försöker leta fram svar från säkra källor i mån om tid också. I Dag blir det dock Fotboll för hela slanten!
Så om man nu, och här klumpar jag tyvärr ihop flera igen
, ser till att man hela tiden hänvisar svaren till att köpa boken Diantekiken, så är väl det minsta man kan begära att vedebörande åtminstånde försöker få upp intresset för det (köpa boken alltså), genom att ge några svar....
, ser till att man hela tiden hänvisar svaren till att köpa boken Diantekiken, så är väl det minsta man kan begära att vedebörande åtminstånde försöker få upp intresset för det (köpa boken alltså), genom att ge några svar....