Jag är "independent-"scientolog (jag tillämpar scientologi utanför Scientologi-kyrkan/Church of Scientology, se sidor som www.iscientology.org, www.ronsorg.se och www.kswsverige.org för mer info).
I dagsläget så får jag så kallad "grad-auditering" utav en annan independent-scientolog, och det så kallade "slut-fenomenet" för Grad 0 är:
---
COMMUNICATIONS RELEASE
FLOW 1: Willing for others to communicate to him on any subject; no longer
resisting communication from others on unpleasant or unwanted subjects.
FLOW 2: Ability to communicate freely with anyone on any subject; free from, or
no longer bothered by, communication difficulties; no longer withdrawn or
reticent; likes to outflow.
FLOW 3: Willing for others to communicate freely to others about anything.
FLOW 0: Willingness to permit one's self to communicate freely about anything.
(Flow 1 skulle alltså för tydlighetens skull (för den som inte är van med scientologi-terminologi) vara hur jag beter mig ifråga om när andra kommunicerar med mig, Flow 2 skulle vara hur jag beter mig ifråga om att kommunicera med andra, Flow 3 har med min inställning till andras kommunikation med varandra att göra).
---
Så, med avseende på Flow 1...skriv gärna något utifrån vilket samtalsämne som helst...med avseende med etiketten på Flashback så kan vi eventuellt behöva ta ämnen som avviker alltför mycket ifrån ämnet scientologi i en annan tråd eller över e-mail/PM...
Sedan när det inte dyker upp några nya inlägg i tråden på 6 veckor, så kommer jag mycket möjligt att sluta att följa den aktivt och bara kolla den någon gång då och då...
I dagsläget så får jag så kallad "grad-auditering" utav en annan independent-scientolog, och det så kallade "slut-fenomenet" för Grad 0 är:
---
COMMUNICATIONS RELEASE
FLOW 1: Willing for others to communicate to him on any subject; no longer
resisting communication from others on unpleasant or unwanted subjects.
FLOW 2: Ability to communicate freely with anyone on any subject; free from, or
no longer bothered by, communication difficulties; no longer withdrawn or
reticent; likes to outflow.
FLOW 3: Willing for others to communicate freely to others about anything.
FLOW 0: Willingness to permit one's self to communicate freely about anything.
(Flow 1 skulle alltså för tydlighetens skull (för den som inte är van med scientologi-terminologi) vara hur jag beter mig ifråga om när andra kommunicerar med mig, Flow 2 skulle vara hur jag beter mig ifråga om att kommunicera med andra, Flow 3 har med min inställning till andras kommunikation med varandra att göra).
---
Så, med avseende på Flow 1...skriv gärna något utifrån vilket samtalsämne som helst...med avseende med etiketten på Flashback så kan vi eventuellt behöva ta ämnen som avviker alltför mycket ifrån ämnet scientologi i en annan tråd eller över e-mail/PM...
Sedan när det inte dyker upp några nya inlägg i tråden på 6 veckor, så kommer jag mycket möjligt att sluta att följa den aktivt och bara kolla den någon gång då och då...

Vi har alla vår uppfattning och min är inte mer fel än er