Citat:
Ha! Änligen ett bevis för min ondska!!!
Ursprungligen postat av Southpacific
En av alla de tusentals åsikter jag ställt mej frågande inför är denna:
Ron sa att människor som har glasögon har fått synproblem för att de har begått onda handlingar.
Jag har aldrig, inte ens när jag var som mest entsiastisk inför Scientology, kunnat acceptera några av Rons påståenden utan att försöka analysera dem för att kolla så det fanns tillräckliga bevis för att de skulle kunna vara sanna.
Jag tänkte efter, väldigt många av de glasögonbärande bekanta jag hade var verkligt snälla och godhjärtade människor som säkert inte begått onda handlingar som barn heller.
Däremot känner jag till många personer som är egoistiska, onda eller kriminella som inte har behov av glasögon.
Hitler hade inte glasögon, Gandhi hade, osv.
Hade Ron själv behövt glasögon tror jag han hade legat lågt med sin åsikt.
Detta är alltså bara ett av alla scientologins påståenden som är rent skitsnack.Tyvärr finns det alldeles för mycket sådant här skitsnack inom scientologin.
Jag fattar inte att scientologer kan svälja allt utan att analysera det först.
Vi har en hjärna för att använda den för att bilda oss egna uppfattningar.
Hur kan scientologer fylla sina hjärnor med färdiga åsikter som inte ens är sanna?
Ron sa att människor som har glasögon har fått synproblem för att de har begått onda handlingar.
Jag har aldrig, inte ens när jag var som mest entsiastisk inför Scientology, kunnat acceptera några av Rons påståenden utan att försöka analysera dem för att kolla så det fanns tillräckliga bevis för att de skulle kunna vara sanna.
Jag tänkte efter, väldigt många av de glasögonbärande bekanta jag hade var verkligt snälla och godhjärtade människor som säkert inte begått onda handlingar som barn heller.
Däremot känner jag till många personer som är egoistiska, onda eller kriminella som inte har behov av glasögon.
Hitler hade inte glasögon, Gandhi hade, osv.
Hade Ron själv behövt glasögon tror jag han hade legat lågt med sin åsikt.
Detta är alltså bara ett av alla scientologins påståenden som är rent skitsnack.Tyvärr finns det alldeles för mycket sådant här skitsnack inom scientologin.
Jag fattar inte att scientologer kan svälja allt utan att analysera det först.
Vi har en hjärna för att använda den för att bilda oss egna uppfattningar.
Hur kan scientologer fylla sina hjärnor med färdiga åsikter som inte ens är sanna?
Måste väl till tidigare inkarnationers ondska isåfall, särskillt om man räknar in även barn som behöver glasögon. Och det att man börjar bli lite närsynt på sin ålders höst...Det vet ju alla hur elaka gamlingar kan vara.