Citat:
Ursprungligen postat av
Martlet
Sjukt att du anser GM oskyldig.
Hon säger nej mest hela tiden och han tvingar på henne en massa sexuella handlingar TROTS upprepade nej var och varenda gång.
Du skämmer bara ut dig själv.
Hoppas din mor, syster eller dotter inte hamnar själva med ett slödder likt dig och Glenn.
Hehe. Ok, så här är det. Du var inte på plats i det sovrummet när den påstådda väldtäkten enligt damen i fråga skulle ha ägt rum. Det som skiljer tänkande individer från känslostyrda individer är att de ofta kan tänka, även när känslorna svallar. Välj själv, vilka du vill tillhöra. Sådant går att jobba med. Det går även att jobba med varför känslor svallar i orimliga situationer. Vill egentligen inte vara sådan, men när ett personangrepp kommer så snabbt som du levererar så är det tyvärr nog så att du har lite att jobba med så att siiiga. Varför vill du döma Glen på förhand? Varför är det så viktigt för dig så att du sitter och kallar okända människor för slödder bara för att de inte fungerar som du? Försök att bli av med den där bitterheten och hatet. Livet är för kort för att vara olycklig.
Jag har aldrig skrivit att Glenn skulle vara oskyldig i detta fallet.
Morsan min börjar bli lite till åren, däremot har jag en son som fyller 18 om 2 veckor. Välartad grabb, inga problem med brudarna. MEN! Om den dagen skulle komma, då några har fått för sig att låsa in honom, så vill jag att det ska ske på otvivelaktiga grunder. Sådant rättsystem tror jag att de flesta civiliserade människor vill ha.