2018-12-08, 09:22
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Att BO oavsett före eller efter sökt på "skadestånd våldtäkt" är mkt besvärande.

Gold Digger-varning

Ersättning är nog inte det första man tänker på efter att ha blivit (enligt sig själv) våldtagen. Snarare kontakta polisen, komma därifrån till trygghet etc.
Citera
2018-12-08, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Fascinerande! Om du hade varit med hela kvällen dvs. Då hade du kanske kunnat vittna om intaget av centralstimulerande medel ihop med den väldigt lilla mängden alkohol som det vittnats om. Min teori är att det ihop med kolan har samtalats/hintats om sexuella eskapader under ruset av kåtpulvret. Det s.k brottsoffret hade landat, blivit pumsig och inte lika intresserad längre. Glenn som fyller på så länge det finns en smula i påsarna är inte så pumsig.

Däremot håller jag med dig om att jag tror att han åker på det här. Helt galet och lite skrämmande, men det går tydligen att få in under väldtäkt i dessa dagar.

Du anser att han ”agerat hänsynslöst och hon är så utlämnad”. Hur kan du tolka in det utav vad som framkommit? Det får mig att undra om jag har missat någonting som kan få någon att bombsäkert vilja beröva en människa 3 år av dennes liv, och allt vad det innebär i förlängningen.

Ni som är mer insatta i juridiken och lite färskare lagar och tolkningar. Har alla lindrigare sexualbrott ersatts av någon form av väldtäkt, ibland utan både våld och täkt, vad det verkar. Jag tänker närmast på sexuellt ofredande och sådana sporter.
Sjukt att du anser GM oskyldig.

Hon säger nej mest hela tiden och han tvingar på henne en massa sexuella handlingar TROTS upprepade nej var och varenda gång.

Du skämmer bara ut dig själv.

Hoppas din mor, syster eller dotter inte själva hamnar med ett slödder likt dig och Glenn.
Senast redigerad av Martlet 2018-12-08 kl. 09:53.
Citera
2018-12-08, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Ja, det existerar och är inget konstigt på något sätt. Däremot är det som du antyder ingenting som är synonymt med våldtäkter, som man lätt kan få intrycket av om man inte vet bättre. Jag har en del kunskap när det kommer till våldsamma situationer.

Edit: Glömde det jag ville ha sagt. Fenomenet att man ”laggar” fast” skulle jag nog anse vara en högoddsare i detta fallet. Det är oftast inte saker som att min kåta vännina/arbetsgivare ligger i rummet bredvid som utlöser sådant.
En våldtäkt är dödsångest, känslan, paniken, dödsångesten, overklighetskänslor för den våldtagna kan likställas med andras panik och dödsångest i andra situationer.
Citera
2018-12-08, 09:55
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kan du tala om vilka de andra gångerna var?

JBs surfhistorik kommer att sänka henne med all rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Att BO oavsett före eller efter sökt på "skadestånd våldtäkt" är mkt besvärande.

Gold Digger-varning

Ersättning är nog inte det första man tänker på efter att ha blivit (enligt sig själv) våldtagen. Snarare kontakta polisen, komma därifrån till trygghet etc.

Ja, den surfhistoriken är intressant i sammanhanget.
Och att söka på "skadestånd våldtäkt" på lördag morgon är anmärkningsvärt. Oavsett hur olika vi är och hur vi försöker ta hänsyn till annans liv och leverne så bör det finnas ett faktiskt lidande i att vara ett brottsoffer med psykisk skada. Blir intressant hur rätten kommenterar att hon då ett par timmar efter händelsen har intresserat sig för skadestånd.
Citera
2018-12-08, 10:00
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Så enligt dig är det okej att våldta trots upprepade NEJ. Arma sate.

Det går inte att bedöma händelsen i sin helhet från de texter vi har läst. Av det som går att utröna tycks det ha pågått en dialog, hennes – Nej, tycks följa på frågor från GS. Vi får se om inspelningen kommer ut en dag.

Citat:
Dig vill man aldrig träffa någonsin.

Håll dig frisk så slipper du.
Citera
2018-12-08, 10:01
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
En våldtäkt är dödsångest, känslan, paniken, dödsångesten, overklighetskänslor för den våldtagna kan likställas med andras panik och dödsångest i andra situationer.
Kanske lite väl känslostyrda skriiik från dig.

Är det dödsångesten som gör att hon googlar skadestånd eller stavade hon fel pga skräckstelhet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Hon gillar ju äldre gubbar så vad är problemet? BO är inget annat än en golddigger. Dags att casha in liksom. Fy fan att mina skattepengar ska gå till sånt här jävla dravel.

Golddigger, casha in?? Tror du att hon kan bli rik på det här eller? Vi är liksom inte i USA nu.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Och att söka på "skadestånd våldtäkt" på lördag morgon är anmärkningsvärt. Oavsett hur olika vi är och hur vi försöker ta hänsyn till annans liv och leverne så bör det finnas ett faktiskt lidande i att vara ett brottsoffer med psykisk skada. Blir intressant hur rätten kommenterar att hon då ett par timmar efter händelsen har intresserat sig för skadestånd.
Det enda sättet att "förklara" det är att säga att hon inte trodde att hon skulle bli tagen på allvar, att han skulle släppas efter förhör - att hon ville tvåla dit honom, helt enkelt.
Citera
Medlem
knight1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang

Fast hon hade ju satt sig i trygghet, pratat med polisen, blivit undersökt etc när hon började söka på skadestånd. De sökningarna gjordes ju på morgonen vid halv tio-tiden.

Det hade ju varit mer graverande om hon gjort de sökningarna före hon gjorde resan.
Citera
2018-12-08, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence

Jag tänker lite på min egen sökhistoria, allt från hur man styckar och blir av med en kropp till våldtäktssex, djursex, orgier och fan och hans moster.... det man surfar på behöver inte betyda ett skit.
Citera
2018-12-08, 10:07
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Fast hon hade ju satt sig i trygghet, pratat med polisen, blivit undersökt etc när hon började söka på skadestånd. De sökningarna gjordes ju på morgonen vid halv tio-tiden.

Det hade ju varit mer graverande om hon gjort de sökningarna före hon gjorde resan.

Det kan ha varit polisen eller målsägarbiträde som berättat hur det kommer gå till. Förhör med den misstänkte, eventuellt åtal, i så fall kan det bli jobbiga frågor inte omöjligt att hans fru kommer svartmåla dig, det kan vara så att han blir frikänd, han kan bli fälld i så fall är en rimlig påföljd fängelse 1-3 år, det kommer också i så fall innebära att du får skadestånd.

Här har hon nog insett att det inte blir mer extraknäck med att göra fula uppläggningar av julmat hos Monkan, kanske pank efter London (därför Monkan pröjsade för tåget) och hon googlar på eventuellt skadestånd.
Citera
2018-12-08, 10:07
Medlem
Citat:
Sjukt att du anser GM oskyldig.

Hon säger nej mest hela tiden och han tvingar på henne en massa sexuella handlingar TROTS upprepade nej var och varenda gång.

Du skämmer bara ut dig själv.

Hoppas din mor, syster eller dotter inte hamnar själva med ett slödder likt dig och Glenn.

Hehe. Ok, så här är det. Du var inte på plats i det sovrummet när den påstådda väldtäkten enligt damen i fråga skulle ha ägt rum. Det som skiljer tänkande individer från känslostyrda individer är att de ofta kan tänka, även när känslorna svallar. Välj själv, vilka du vill tillhöra. Sådant går att jobba med. Det går även att jobba med varför känslor svallar i orimliga situationer. Vill egentligen inte vara sådan, men när ett personangrepp kommer så snabbt som du levererar så är det tyvärr nog så att du har lite att jobba med så att siiiga. Varför vill du döma Glen på förhand? Varför är det så viktigt för dig så att du sitter och kallar okända människor för slödder bara för att de inte fungerar som du? Försök att bli av med den där bitterheten och hatet. Livet är för kort för att vara olycklig.

Jag har aldrig skrivit att Glenn skulle vara oskyldig i detta fallet.

Morsan min börjar bli lite till åren, däremot har jag en son som fyller 18 om 2 veckor. Välartad grabb, inga problem med brudarna. MEN! Om den dagen skulle komma, då några har fått för sig att låsa in honom, så vill jag att det ska ske på otvivelaktiga grunder. Sådant rättsystem tror jag att de flesta civiliserade människor vill ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in