2018-12-07, 15:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Ser framför mig GS och BO pratat innan om att ha trekant med MA (troligvis utan att MA vet om det, utöver det som står i förhör om GS fantasier). Hon sitter och kåtar upp sig inför träffen på porrsidor. Hon åker dit och fixar till sig. Men det verkar inte som det blir något av det hela under kvällen. Då glider GSin som en kåt akademiledamot och försöker få BO på humör. Hon försöker, men känner att det känns fel att ha trekant. Kanske om båda hade kommit in istället för bara GS. Sedan känner hon sig snuskig och ångerfull, i kombination att GS är tjatig och inte kan läsa av att nu inte passar.
Något liknande skulle jag också kunna tänka mig, allt är inte svart eller vitt eller strikt "Nej", hela tiden under en timmes tid. Hon kan såklart varit med på noterna lite grann, en del av tiden, men sedan säger hon ju "Nej" upprepat och över tid, men han fortsätter...
Citera
2018-12-07, 15:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Att hon söker på skadestånd efter hädelsen ser jag som normalt. Skulle det skett innan skulle det se misstänkt ut tycker jag.
Hon är väl förbannad på honom, såklart. Sen kan hon ju inte veta att han anhölls direkt, för att sedan häktas. Blir spännande att följa, det kan ta många vändningar än...
Citera
2018-12-07, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Ja det ser inte så solklart ut för henne i mina ögon. En liten teaser?

GS har suttit inne i nästan 2 månader så bandinspelningen verkar vara hot stuff. GS gick in till Jennie av ren kåthet. När hon inte vill så slet han av hennes byxor och båkdtog henne. Bandinspelningen är beviset.
Citera
2018-12-07, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Det verkar bara vara de närmsta rövslickarna och ryggdunkar-typerna som hyllar hennes mat. Visar bild på instagram på en jultallrik som är upplagd som om det var min 97 år gamla farfar som lagt upp maten (han är blind och har kraftiga skakningar) ändå finns det folk som skriver att det ser så gott ut. Bild på en fisksoppa och folk verkar vilja ge henne en stjärna i guide Michelin.

Vem syftar du på; MA eller BO?
Citera
2018-12-07, 16:15
Bannlyst
Citat:
Hennes sökhistorik samt chattlog om hur hon har haft trekant med ett par, sökning efter porr med tema på trekanter med styvpappa, styvmoder, hård sex etc samt transkibering av inspelningen som förbättrats av försvaret där hon skrattar och slappar snusk-Glenn i ansiktet(?) i någon underlig sexlek.

https://minfil.com/5648Zam2b4/8A9D56DB-A984-42DB-919B-CFF2D277FB3B_jpeg

https://minfil.com/4c49Z7m1bc/FEE7B7C1-4A8D-4F71-A964-B722BDC5649B_jpeg

https://minfil.com/6c4dZ3m8b2/D28B81AE-0261-462A-A91B-6D8DFF2B5431_jpeg

https://minfil.com/3f42Z7mab8/65D92A56-48ED-4F7C-9619-412635A81D67_jpeg

Hur länge dröjde det att koka ihop det här??
Citera
2018-12-07, 16:21
Bannlyst
Citat:
Sedan (nu kan jag ha fel), så undrar försvaret om varför BO plötsligt sätter på kryptering på chattappen. Känns som någon har rådit henne till det då hon uppenbarligen inte haft det innan.

Det där är bara konstruerat av någon.
Citera
2018-12-07, 16:23
Medlem
RuneRusks avatar
Utgången i målet är långt ifrån självklar. Olika tolkningar av ljudupptagningen finns. Var de ute och rökte en eller två gånger? BO säger att hon stötte i torkställningen medan de gick tillbaks till sovrummet medan MGM säger att det hände i rummet och att torkställningen står där.

Det finns gott om möjligheter till vad som egentligen hände. BO-s surf på skadestånd, porr och önskan att ha trekant används förstås emot henne. Dessutom lite skiftande uppgifter om vad som hände om man jämför första förhöret med kompletterande. Det kan förstås vara naturligt om man upplevt en situation som varit traumatiserande. Minnet fungerar inte helt och det är lätt att blanda ihop saker. Det kan vara så att BO ångrat det hon gjort och dragit i nödbromsen efter händelserna. Hon ger intrycket av att hon skulle klara av det.

Frågan är verkligen om det räcker för fällande dom. Finns det rimligt tvivel till att det ska ha varit våldtäkt?
Citera
2018-12-07, 16:25
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merci69
Hur länge dröjde det att koka ihop det här??

Det är från den tekniska bevisningen? Eller vad menar du?
Citera
2018-12-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
BO:s sexsökningar om trekanter med gifta par, mm, är gjorda FÖRE besöket hos familjen S. Juridiksökningarna om skadestånd för våldtäktsoffer, och hur man definierar "frozen fright syndrome" är gjorda strax EFTER intermezzot på Karlavägen 88.

Det ser ju inte så snyggt ut, faktiskt.

Nej, det ser inte bra ut. Men inte så konstigt att man googlar om det man varit med om. Att hon sökt på det efter våldtäkten ligger nog också till hennes fördel för om det varit planerat så hade hon inte varit så klantig och sökt på det från sin mobil efter utan sökt på det innan.
Citera
2018-12-07, 17:07
Medlem
Don.Cs avatar
Det där med att hon sökt efter skadestånd är inte så konstigt. Dels kan det bero på att hon är förbannad och vill sätta dit honom. Dels innebär den här situationen att hon är "rökt" i de inflytelserika kretsar där hennes idol Monica rör sig. Det förstår hon ju efter att ha fått det anklagande svaret av Monica dagen efter. Inte alls märkligt att en oro för framtida ekonomiska situationen uppstår.
Citera
2018-12-07, 17:09
Medlem
JB, Stå på dig, jättebra att du ringde polisen.
Det är inte du som "förstör" MA:s liv, det är GS som har "förstört" det.
Oavsett hur domen blir så är det GS som är den som är skyldig till alla de tråkiga konsekvenser som blir följden av det här. Synd att det ofta blir offret som blir den som får betala priset.
Citera
2018-12-07, 17:10
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Vem syftar du på; MA eller BO?

MA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto