Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig 1.1
Din bild stammer oerhort illa med min egen, som jag grundar pa betydligt fler ar i "naringslivet" och utomlands. Det stammer heller inte med vad svenska utlandsmultischefer sager. Jag har varit med pa atminstone ett dussin olika besok dar "hogdjur" av olika slag gor utlandsbesok och de med kunglig fagring av nagot som helst slag ar utan tvekan de basta for att bjuda in lokala partners man vill fa en anledning att samtala och utveckla personliga relationer med.
Det du säger är inget annat än att svenskar som vill sälja sitt skit utomlands behöver någon att hålla i handen. Tja, låter ju ganska svenskt för all del.
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig 1.1
Hur, om inte med "statistik" (alltsa siffror och fakta) tycker du man skall utreda det ekonomiska utfallet av ett eventuellt byta av statsskick?
Tror jag har sagt 100 ggr i den här tråden att jag skiter fullständigt i vad det kostar. Det ointressant. Låt presidentfan kosta 1 miljard och 2 back om det är vad som krävs. Tror i och för sig att det inte att det hade varit brist på mer kompetenta personer som kunde främjat svensk export (om det nu är så viktigt) bättre än den nuvarande byfånen.