Citat:
Ursprungligen postat av sykes90
Du är verkligen en sann master debater. Säg någonting tillräckligt många gånger så tror folk på det. ja försöker inte vara häftig, ja vet bara inte vad ja ska svara på sådana inlägg som dina. Vi vet båda två att du försvarat aftonbladets propaganda med allt du har utan att bry dig det minsta om de giltliga källorna. Det finns inte någon annan förklaring än att källkritik är ett ord helt utan mening för dig. Det rätta att göra vore nog att lägga till dig på ignorlistan, men du är allderles för undehållande för det

Så i stället för att visa att du har grund för dina anklagelser så fortsätter du? Pajasfasoner.
Det enda inlägget där jag överhuvudtaget nämner någonting som jag skulle kunna tro har någonting med en Aftonbladetartikel att göra är
https://www.flashback.org/p23379265#p23379265 där jag bara förklarar för dig att även större beslut kan knuffas åt endera hållet beroende på vem man sitter bredvid på en middag.
I övrigt har jag gång på gång bett dig läsa länkarna som postats i tråden, och ger dig till och med ett inlägg med en liten sammanställning. Men du vidhåller alltså att jag inte gjort annat än hänvisat till Aftonbladet?
Är det så att du blandar ihop mig med någon annan? Annars får du gärna, som jag bad dig tidigare, berätta vilka 20 sidor du tänker på. Eller åtminstone bara lyckas vaska fram ett enda inlägg av mig där jag "försvarat aftonbladets propaganda med allt [jag] har".