Citat:
Ursprungligen postat av Nojjan
Man blev riktigt varm i kroppen när man såg han spöa den lilla fula Benny Fazio.
Ohhh, nästan så man fick en orgasm va fan
Hoppas Fazio dör iår

Blev tvärtom jävligt besviken på den scenen. Kändes så jävla overkligt. Hade det varit lite verklighetsförankrat så hade Benny spöat skiten ur Artie.
Enda jag kan tänka mig är dels att Benny inte vågade göra så mycket då han visste att Artie var polare med Tony och att han dessutom underskattade Artie nåt ruskigt.. Men om han fruktade Tonys hämnd så borde han aldrig ha vågat sig på kortbedrägerierna heller. Nä, det kändes som en dåligt genomtänkt scen.
Måste nog säga att Tony måste sluta med sina väntjänster gentemot Artie. Förra gången var det bara tur att Artie fick ut försäkringspengar på restaurangen, den här gången slutade det med en sönderbränd arm.
Å andra sidan så har jag aldrig gillat Artie, osäkrare och vekare människa finns fan inte. Han avundas Tony hans liv så jävulskt, men samtidigt har han ingen stake alls. Inte konstigt att han var så lätt att manipulera för Livia.
Citat:
Ursprungligen postat av paulie_walnuts
är vi tillbaka på den där nivån nu? på vilket sätt är det bra om folk dör eller misshandlas?
Allvarligt, hur rolig skulle serien vara utan våldet (och sexet)?