Dålig delning av Sopranos inatt. Brukar antingen tanka från torrentbytes eller torrentit. Torrentit har ju blivit nerstängt och på torrentbytes kom avsnittet inte upp förrän för nån timma sen av någon anledning. Men jag tankade från mininova i morse så..
Mycket bra avsnitt IMO!
Man märker mer och mer av Tonys inre konflikt. Han vill vara som innan, stor och tuff, men han har blivit mjukare. När Juliana började knäppa upp hans skjorta påmindes han av hur Carm precis innan hade knäppt den åt honom. Han klarade inte av att bedra henne, tror det var därför han skrek på henne sen, för att bevisa på något sätt att han inte blivit en mjukis. Jag kände verkligen konflikten själv, å ena sidan ville jag inte att han skulle bedra Carmella för det har varit så bra mellan dom. Å andra sidan vill man ju att han ska vara som han alltid varit..
Och Tony borde aldrig sålt affären. Folk är redan missnöjda med Tonys beslut på senaste tiden efter Vito-skandalen osv. Det här kommer nog bli problem. Jag gillade scenen när Tony gick runt i "the old neighborhood" och hälsade på folk. Blev påmind om Don Fanucci i GF2, någon annan som kopplade ihop det?
Ska ta och kolla på avsnittet igen nu!