2007-07-18, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phil
exakt!
meadow tvekade ju också om hon skulle berätta något.

think alike! Och Meadow är fortfarande högst fuckable!
Undrar vad som skulle hända om nån skulle våldta Meadow..ojojoj, konsekvenserna! Tortyr i veckor från Tony?
Citera
2007-07-21, 19:55
Medlem
Hatefuls avatar
Ja, inte fan skulle döden räcka som straff Ojojoj, vi snackar verkligen totalbrutala grejer...

Angående slutet: Jag såg nyss det allra sista avsnittet, och jag trodde nästan att det blev nåt fel på VLC-spelaren etc. (som säkert många andra)... Men när man tänker på det så var kanske ett "öppet" avslut väldigt bra, man kan ju tolka den där svarta rutan som väldigt mycket. Om dom sen skulle få för sig att överraska oss med nåt ännu mer av Sopranos i någon form i framtiden så skulle ju vägen ligga öppen.
Citera
2007-07-24, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hateful
Ja, inte fan skulle döden räcka som straff Ojojoj, vi snackar verkligen totalbrutala grejer...

Angående slutet: Jag såg nyss det allra sista avsnittet, och jag trodde nästan att det blev nåt fel på VLC-spelaren etc. (som säkert många andra)... Men när man tänker på det så var kanske ett "öppet" avslut väldigt bra, man kan ju tolka den där svarta rutan som väldigt mycket. Om dom sen skulle få för sig att överraska oss med nåt ännu mer av Sopranos i någon form i framtiden så skulle ju vägen ligga öppen.

jo precis så tolkade jag det också.. det är ju bara bra isf!!
Citera
2007-07-30, 16:42
Medlem
Jag har sett samtliga avsnitt men kommer knappt ihåg någonting så mina tankar i slutscenen var
men men, vad vet jag. avskyr när jag måste tolka saker själv, det blir alltid fel

saknar avsnittet när chris och pauli jagar ryssen genom skogen. barfota i snön mitt ute i skogen är ingenting för en gammal spetsnaz
Citera
2007-07-30, 17:45
Bannlyst
Den store frågan är ju när boxen släpps i Sverige?
Citera
2007-07-31, 17:44
Medlem
varför dödade han chris? jag såg inte alls det som en barmhärtighetssak eller så, chris har ju också varit lite sur och när han höjde volymen på tonys sida så var det ju klart att han inte ville höra vad tony sa.. eller nått?
Citera
2007-08-05, 17:40
Medlem
vart laddar man ner dessa extra avsnitt som kommmit ut?
Citera
2007-08-05, 22:20
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morotense
varför dödade han chris? jag såg inte alls det som en barmhärtighetssak eller så, chris har ju också varit lite sur och när han höjde volymen på tonys sida så var det ju klart att han inte ville höra vad tony sa.. eller nått?

Har du kollat på några tidigare avsnitt?? Självklart var det inget barmhärtighetsmord eller hade något att göra med att Chris höjde volymen på stereon. Det är ju en ganska lång bakgrund till att det blev som det blev. Dels att Chris avskyr Tony egentligen, vilket Tony inser när han ser filmen Chris gjort, men framför allt för att Chris börjat använda droger igen.

Gränsen gick förmodligen när Tony såg grenen som krossat rutan i baksätet och träffat barnstolen (där Christophers unge lika gärna kunde ha suttit)
Citera
2007-08-06, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morotense

Tony lade ju handen på hans ansikte för att han hade pungterade lungor från högaffeln som hade gått in genom ryggen och sprättat upp alltihop ingen chans att han skulle överleva det och han "dödade" honom för att han inte skulle lida och dels för att han var pain in the ass.
han lovade ju alla att inte röra drogerna mer och han var hög när han körde och strax innan olyckan sa han det till tony om jag minns rätt eller iaf så misstänkte tony det.
Citera
2007-08-06, 17:33
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
vart laddar man ner dessa extra avsnitt som kommmit ut?

xtra avsnitt??
Citera
2007-08-06, 21:37
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av respekt
Tony lade ju handen på hans ansikte för att han hade pungterade lungor från högaffeln som hade gått in genom ryggen och sprättat upp alltihop ingen chans att han skulle överleva det och han "dödade" honom för att han inte skulle lida och dels för att han var pain in the ass.
han lovade ju alla att inte röra drogerna mer och han var hög när han körde och strax innan olyckan sa han det till tony om jag minns rätt eller iaf så misstänkte tony det.

Man såg på Tony att han började misstänka det när Chris konstant rattade på radion och såg allmänt speedad ut. Men han sa det även efter krashen, att de skulle byta plats för att han aldrig skulle klara drogtesterna.

Tror dock som sagt inte att det hade något med barmhärtighet att göra, att han inte skulle lida eller liknande.
Citera
2007-08-06, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaliz
Man såg på Tony att han började misstänka det när Chris konstant rattade på radion och såg allmänt speedad ut. Men han sa det även efter krashen, att de skulle byta plats för att han aldrig skulle klara drogtesterna.

Tror dock som sagt inte att det hade något med barmhärtighet att göra, att han inte skulle lida eller liknande.
vart kan jag ladda ner dessa avsnitt? länka tack..är så J*vla dålig på datorer o allt som hör till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in