Favoritavsnittet är "Pine Barrens", helt underbart!
Tony: It's a bad connection so I'm gonna talk fast! The guy you're looking for is an ex-commando! He killed sixteen Chechen rebels single-handed!
Paulie: Get the fuck outta here.
Tony: Yeah. Nice, huh? He was with the Interior Ministry. Guy's like a Russian green beret. He can not come back and tell this story. You understand?
Paulie: I hear you.
Paulie: You're not gonna believe this. He killed sixteen Czechoslovakians. Guy was an interior decorator.
Christopher: His house looked like shit.
Garvade så tårarna rann.
You and me both, så jävla underbart det där avsnittet är. Ett av mina favorit episoder, om inte det bästa haha.
Att kolla igenom Sopranos kan ha varit bland det bästa du gjort, en riktigt ljuvlig serie, härligt.
Boxen måste jag också införskaffa mig! Har HBO Nordic iof (det var där jag kollade igenom hela serien), men själva känslan av att äga hela boxen är ju kunglig. Den är riktigt snygg också. Fan vad avis jag blev.
Världens bästa serie som sagt.
Btw, vilka är dina favoritkaraktärer då? Vad tyckte du om Richie och Ralph?
Mina personliga favoriter (förutom T) är väl Richie, Ralph och Chris. Paulie i all ära, men Chris råkar alltid ut för trubbel och det är så jävla roligt att se. Samtidigt så älskar jag Johnny Sack också. Så jävla svårt att välja. Personerna bakom serien är väl mina favoriter, i och med att de skapade alla karaktärer. Fyfan vad bra. Kommer aldrig komma sånna här serier i framtiden, HBO i sitt fucking esse.
Ett annat favorit avsnitt är också när Tony 'fixar' Ralph, så dyker Christopher upp hos Tony och är helt jävla horsad. "I smoked half a joint, T". Det avsnittet är riktigt bra, när de skär kroppen i bitar och får lite kvalitets tid tillsammans, skär loss Ralphs skalle, lägger det i en bowlingväska, och Chris är helt jävla borta också, kan knappt stå rakt. Så ska de åka för att begrava honom... Classic.
Senast redigerad av Parniel 2013-10-17 kl. 19:56.
Ett annat favorit avsnitt är också när Tony 'fixar' Ralph, så dyker Christopher upp hos Tony och är helt jävla horsad. "I smoked half a joint, T". Det avsnittet är riktigt bra, när de skär kroppen i bitar och får lite kvalitets tid tillsammans, skär loss Ralphs skalle, lägger det i en bowlingväska, och Chris är helt jävla borta också, kan knappt stå rakt. Så ska de åka för att begrava honom... Classic.
Justja När Chris höjer köttyxan och rycker av honom peruken Att man börjar garva i en sån bizzarr scen beskriver hela serien på ett sätt.
Justja När Chris höjer köttyxan och rycker av honom peruken Att man börjar garva i en sån bizzarr scen beskriver hela serien på ett sätt.
Silvio och Chrissy är nog mina favoritkaraktärer.
En riktigt rolig scen den också, minns direkt när peruken flög av:
Christopher: Ah! Holy shit! I had no idea... Did you? Tony: 'Course I did... You're so high on scag, you wouldn't know if he had your mother's muff on his head.
En riktigt rolig scen den också, minns direkt när peruken flög av:
Christopher: Ah! Holy shit! I had no idea... Did you? Tony: 'Course I did... You're so high on scag, you wouldn't know if he had your mother's muff on his head.