Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Ingen ide, hon kör semantik och väljer att missförstå. Då A sagt vid närmare eftertanke efter chocken la sig att Nicci visst kan få barn. Då skrev han tydligt att han vill ta sitt ansvar för sin dotter tills han senare med alla polisanmälningar och utesluten från allt med dotter började tvivla.
Klart han ska ha papper på det, för som det är nu och N vägrar skriva faderns namn samtidigt utesluta honom så hon kan behålla sin "ensamstående mormorsvårdnad" och ev flytta utomlands. Så länge kommer hon inte skriva på eller begära underhåll kommer hon neka faderskapstest. För då plötsligt kan han yrka på delad vårdnad. Detta sitter socialtjänsten och håller med i, fruktansvärt rättshaveri om du frågar mig.
Nu hör det inte hit i detta fallet, men Sverige står inte högt i kurs på barnkonventionen lista, nu blir det glasklart om det är detta folk utan pengar och kunskap har att tampas med, fy för den lede
Tack trodde det hade vänt men gud vad jag bedrog mig igen 😒🫣
Jag kan inte förstå hur man kan sitta och köra nån slags härskarteknik och trycka ner folk .
Gör man som på jobb oxå blir jag fan mörkrädd
Säger som dej man kan ju förstå hur det går till när man får det svart på vitt här
Ja vi alla har kunnat ta del av det även hen som sig påstår att hen varken har IG FB el något ändå vet vad som sagts el inte sagts
Det för mig blir än ännu större gåta hur någon här vet hur allt är mm
Och precis som du har skrivit här är precis vad som hänt inget annat